Inlägg från: Anonym (som vanligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (som vanligt)

Fått reda på att han rökt på ett tag..

Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:53:13 följande:

Ja, han kommer ge henne ett helvete i rätten för att kunna förbli sig själv och pappa till sin dotter framför att vara ts lydiga slav som viker sig för varje idiotiska krav denna ställer.

ja jag kan se det framför mig 'herr domare min integritet att jag vill röka på när jag vill är viktigare än att få träffa min dotter'

*skakar på huvudet*
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:55:46 följande:

Ah?

Redan bemött propaganda är att förvränga saningen, det är nått såna som dig håller på med, kom med nått nytt.

Jag sätter mina barn främst och verkar tänka mer på ts barn än vad ts gör själv.

Redan bemött, jag skrev att jag skulle slänga ut kärringen som ansåg sig kunna bestämma över vad jag _FÅR_ och inte får göra. kom med nått nytt.

får höra då, skulle du sluta med droger för ditt barn, ja eller nej? det är ingen avancerad fråga för de flesta människor
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:58:13 följande:

Sluta headbanga, det kan ge permanenta hjärnskador i motsatsen till cannabis

i motsats var det.. ja ni vill gärna tro det men nu fungerar det inte som så att åsikter är fakta, här är lite riktiga fakta att uppdatera dig med

www.foxnews.com/health/2014/04/15/casual-marijuana-use-linked-with-brain-abnormalities-study-finds/

www.forskarbladet.se/index.php/artiklar/langvariga-hjarnskador-av-cannabis/

men jag antar att du kan hitta en 'säker' källa på flaschback som säger motsatsen Drömmer
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:01:23 följande:

Ah?

Nej, jag skulle aldrig få för mig att vika mig för krav om att jag skulle ge upp att dricka öl till grillen eller ta sig en fylla då och då, det påverkar inte mina barn negativt och ger mig nått positivt.

Jag skulle däremot kunna ge upp mitt liv för mina barn om det krävdes, däremot inte ge upp delar av mig som gynnar dom.

du ger upp ditt liv men inte dina droger för dina barn alltså - det säger allt om din föräldraroll

jag delar helt enkelt inte din åsikt om hur en bra förälder ska vara
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (Helena) skrev 2014-08-17 19:04:49 följande:
    TS! Tyvärr många som inte sett skadeverkningar och följder av cannabismissbruk i tråden. Inget ide att argumentera emot egentligen...tyvärr :(

Jag skulle vilja säga dig att du är en klok mamma som reagerat så starkt på hans rökande. Rädda dig själv och ert barn och var tydlig mot honom att gränsen är nådd. Då får han själv avgöra om han ska rädda sig själv eller inte. Det fanns ju en anledning till att han slutade en gång i tiden. Han kommer nog bli påmind om detta när han ser konsekvensen idag.

Det är jättetråkigt att detta har hänt och såklart är du besviken och arg. Jag hoppas att det kommer att lösa dig för er. Stå kvar i ditt beslut om att det ska vara drogfritt hemma. Barn och missbruk hör inte ihop!
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:09:19 följande:

Cannabis har sina biverkningar vid missbruk men ts man missbrukar inte, det krävs mycket för att få den diagnosen, inget som skulle undgå ts om han faktiskt hade den.

Ja det finns en anledning, ts betedde sig som en slavägare där hon försökte tvinga han till blint lydnad, det slår i regel tillbaka mot en själv, och barn som alltid hamnar i kläm vid såna situationer.

Ja, det kan lösa sig, om ts börjar tänka framför att instinktivt reagera.

hon gav han ett val, han valde drogerna framför sitt barn det går inte att förändra det faktumet hur mycket man än vrider och vänder på det

propblemet löser sig om mannen avstår från droger till förmån för sitt barn, barnet vill nämligen ha en pappa inte en missbrukare
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:10:27 följande:

Redan bemött, man idiotförklarar bara sig själv med ad hominen så ... duktig idiot.

Har du nått vettigt att komma med så är du välkommen, trams är jag färdig med i denna tråd.

ja snälla avstå från mer drogtrams, vi vet redan hur du väljer att rangordna saker, droger, din integritet och dina principer först sen kommer dina barn

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (hjärntvättad?) skrev 2014-08-17 19:12:18 följande:
    Han har inte gett upp sitt barn, det är endast någonting du hittat på. TS har ju uppenbarligen inte ens märkt att han använt drogen, så det har ju inte påverkat någonting. Hade han försummat sitt barn hade hon ju märkt det tidigare, eller hur?
    nu ska du inte sitta och hitta på saker... ts säger ju själv (och hon vet mer om saken än du)
    " Han VISSTE att det var kört om han gjorde det. Ändå gjorde han det."

han valde drogerna före sitt barn
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:21:08 följande:

Redan bemött, han har inte gett upp sitt barn han kommer tillbaks när det räknas.

Redan bemött, problemet löser sig när ts kommer till sans.

redan bemött, kolla vilka kriterier man måste uppfylla för diagnosen

Kom på nått nytt för fan.

Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:22:12 följande:

Är du klar snart?

Kom med nått med substans om du vill ha nått att säga. lägg ner med att bara skita ner tråden.

inte lika roligt va när det är du själv som blir angripen för din åsikt? ta till dig den vetskapen och föreställd dig ts tankar och situation, hon genomgår något väldigt jobbigt just nu och behöver inte en massa påhopp från människor som tycker hon är skurken och att den droganvändande pappan är det oskyldiga offret

ts massa respekt och omtanke skickas till dig och din dotter, hoppas mannen tar sitt förnuft till fånga och avstår från drogerna så at tni kan bli en familj igen

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (hjärntvättad?) skrev 2014-08-17 19:29:03 följande:
    Nej, han valde snarare att göra som han själv ville trots sin sambos förbud. Svara på min fråga istället. Hur kommer det sig att TS inte märkt någonting tidigare om det nu är ett avsevärt missbruk som uppdagats? Om han under hela den här tiden valt drogerna framför sitt barn och försummat henne, som du själv påstår, varför har inte TS märkt någonting?
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:32:22 följande:

Han valde inte droger, han valde bort bitterifttan som ansåg att hon kunde äga han, om du inte har förstått det hela än.

Du har möjlighet att ge dottern fullvärdig uppväxt än.

Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:33:48 följande:

Ursäkta men ditt vidriga beteende har redan skadat ditt barn och man, när du själv inte verkar förstå vad du håller på med måste andra upplysa dig om.

men kan du respektera det ts säger
    "Detta ligger i familjerätten. Jag ville ha svar på frågorna i ts. Inget annat. Tack. "

att du sen tycker att ts har ett vidrigt beteende som vill skydda sitt barn från droger smatidigt som du inte tycker pappans beteende är vidrigt får stå för dig men det får du starta en egen tråd om

Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..