Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
Mini: Ååhhhh denna mens som envisas, bra att du kör med ÄL test tror jag. Jag har alltid haft punktlig mens och ÄL men de två gångerna jag blev gravid hade jag tidigare ÄL än vad jag trodde eller räknat ut att jag skulle ha. Tänker nu i efterhand att jag kanske missat flera chanser:/
AnnaL72: jag har varken hört eller fått känslan att någon i min omgivning tycker att jag är för gammal. Många har tom sagt att jag har tid på mig om jag vill försöka att skaffa syskon. Kanske är det vanligare i storstäderna, jag vet inte men jag har bara fått positiva kommentarer och reaktioner.
Nu är det advent i hemmet, har tom fått upp julgardiner och annat fixande och trixande inför julen. Imorgon skall jag slå in julklappar så jag känner mig i ett steg före i år :)
Dags att börja planer julbaket kanske. Kanske jag kände något i magen igår kväll, tror det va lite puffande, hoppas hoppas. Det hade varit skönt att få den bekräftelsen lite då och då!