Feona skrev 2014-09-16 19:55:31 följande:
Jämtlandsstaus: instämmer med tidigare! Styrkekramar och massor med lycka till. Så här skulle det ju inte bli mitt i bebisverkstden. Hoppas du snart är på banan igen. Men i en tidigare tråd jag läst blev en tjej gravid strax efter en liknande händelse så tappa inte hoppet.
Nr3 på G och ni andra som verkar vänta in ÄL nu. Heja er och Go Girls. Snart behöver vi ett till plus i tråden :)
Har alla tänkbara symtom såsom illamående, yrsel, ömma bröst, uppblåst mage, humör;)
Nu även helt slut efter jobbet, somnade med lillkillen igår men va ändå trött när jag vaknade efter 12 timmar!
Väntar på VUL, en arbetsdag kvar sedan äntligen! Är riktigt nervös nu, må allt gå vägen och ett litet hjärta visa sig. Hoppas hoppas!
Kram kram
Oj vad spännande med VUL!! Minst ett litet pickande hjärta önskar jag du får se då!
Eller hur, inte skulle en jädra cysta komma o störa bebisverkstaden! Jag som dessutom inväntar min högfertila månad med moon connection-chans
Fast dr förbjöd mig inte att fortsatt försöka utan sa att de får hålla cystan under kontroll om jag skulle bli gravid... Så vi slutar inte försöka! Mensen satte igång idag som väntat så på't igen.