Nr 3 på G skrev 2014-10-11 10:58:05 följande:
Inga positiva nyheter från någon? Ni är väl några som närmar er BIM nu eller?
Jaja inget utslag på ÄL-test än så vi får se om/när det är dags att jaga livet ur gubben ;)
Har åtminstone kommit igång med träningen nu, varit på gymmet 3 ggr den här veckan och hållit mig ganska bra med maten så nu hoppas jag att vikten börjar sega neråt istället för uppåt och att ryggen blir stark nog för en graviditet igen :) Känner nästan för att INTE försöka få plus den här månaden för att hinna komma en bit längre i min må bra kamp. Plus att om jag hoppar över den här månaden så passar det bättre med jobbet och min SGI men TÄNK OM detta är vår månad oxå missar vi den :/
Inget positivt här ännu, men har ju inte BIM förrän på måndag. Kunde inte hålla mig och testade i onsdags, men det var negativt.
Dock har jag haft mensvärk sedan ÄL, vet inte vad det kan betyda... den har varit lättare och kommit och gått. Jag brukar ha ganska kraftig mensvärk som sätter in ett par dagar innan mensen och slutar nån dag efter att den kommit.
Det hör till saken att jag inte haft ägglossning under tiden jag kört med fertilitetsmonitor (sedan sommaren 2013), och man ska tydligen kunna ha kraftig mensvärk om man får mens utan ÄL.
Men den 29/8 hade jag fullt utslag på monitorn och var dessutom extra kelsugen.
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Så det känns som mensen kan komma ändå denna månad, och jag vet inte riktigt hur jag ska tolka att jag haft mensvärk sen ÄL...