Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
Visst kan det vara en idé att kolla äggtillgången, då behöver du ju inte undra över det o om det behövs hjälp kan du ju få det.
Kram
Börjar ett helt nytt jobb (med 7 veckors utbildning i starten) nu på måndag, så kanske är lättare att hänga med och komma igång utan gravid-hormoner och trötthet/illamående osv, tänker jag.
Samt att det inte känns lika forcerat, eller vad man nu ska kalla det, om man bara låtsas som att man inte försöker...om du förstår...
Att det bara blir ojsan, hoppsan, är mensen sen, undrar om jag skall testa mig? Å så är plusset där :)
Intalar mig själv det, så ska jag koncentrera mig på utbildningen, teori+praktik á 4 tim per dag, 8 tim, bortsett röda dagar, klämma in lite jul och nyårsfirande emellan och sen i den tristaste tiden på året, andra halvan av januari, samt februari (då jag blev gravid med dottern för 14 år sen) så får jag "säkert" ett plus att lysa upp tillvaron med ;)
Kan man "beställa" det? :D