Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Din rumpa

Fjäril Vingad skrev 2014-09-02 20:29:45 följande:
    Häckis: Om du inte visste så vet du nu: du är klart en av mina idoler i livet! Underbara människa! smile6.gif

En dag SKA vi träffas, och jag vet att min älskling nr ett vill träffa dig också. Du är ALLTID välkommen hit. *hjärta*
    Hjärta Det visste jag inte men jag tackar, bockar, bugar och känner mig jätteglad över dina ord Hjärta

Ja det var den där någon dag, den borde ju absolut dyka upp och klaffa någon gång tycker jag Kyss
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-02 22:02:57 följande:

Kvinnliga rumpor och livets logistik smile1.gif så självklart tema egentligen!

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Rumpa! Kvinna! Absolut Och en bild ur min vardag då hehe så långt ifrån förskönade man bara kan komma.
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-09-02 22:43:17 följande:

Som svar till häckhäxans inlägg(259)

När jag läser ditt långa och öppenhjärtiga inlägg slås jag av att det ju är motsägelsefullt att du tidigare skrev att du tycker att det är läskigt att någon man ska nå ditt inre... smile5.gif , men precis det skriver du ju om också. Att du är lite både och...

Visst är det så att man kan vara precis ytterligheterna .Själv kan jag vara blyg, försynt och försiktigt i vissa sammanhang, för att andra gånger vara väldigt tuff , trygg och rättfram och ta ganska mycket plats.

Det var väldigt tufft av dig att våga gå våldtäcktsmannen till mötes...fast det kunde blivit livsfarligt !Tur att lillebror dök upp !Hur som helst förstår jag att den händelse gav dig styrka. (Fast inget jag skulle rekommendera ..)

Det är starkt av dig att komma på fötter på "egen hand". Det finns inga förutbestämda vägar som är bättre än andra. När jag frågade om du hade fått professionell hjälp var det pga att du kändes lite rädd för att öppna dig för tex. män..men så verkar det ju inte... smile1.gif

Ang män och partners så tror jag att det är lite svårt att berätta i förhand hur man vill att någon ska vara...Det fattar man först när man träffats smile5.gif ...Vad som oftast är tydligare är att tänka på är hur man påverkas av en man (kvinna). Jag tänker att man har ett läge i sitt sinne då man är "sitt sanna jag", (Kay Pollak) att man är i balans med sig själv, i dans med sig själv, och upplever att man är den person man är "ämnad" att vara. Om en man (eller kvinna ) får en att känna så. Då är det med stor sannolikhet rätt...När man känner sig helt fri och kan möta en människa helt öppet utan rädsla...då är det med största sannolikhet rätt smile1.gif

Jag ställde frågan om du ville ha en nära relation just för att jag tänkte att du kanske ville vara själv.Att du trivdes med att vara själv. Jag tror att människor har en inre strävan att binda sig till andra människor och att banden snabbt blir starkare än vi är beredd på. (Därför är det så svårt att skiljas också)

Sex förstår jag att människor kan ha utan nära relationer...det har dock aldrig varit något för mig.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    Tack själv. Gillar bolla med dig och dina frågor får mig att tänka efter och rannsaka mig själv lite. Det är bra! Man kör så lätt på i gamla hjulspår i tanken, för det är bekvämt och enkelt. Men ibland behöver man ju få tänka till också och kliva ur den där bekväma zonen i sinnet. Så tack för det.

Ja jag är nog lite både ock hehe.

Nej man skall nog inte traska efter sådär. Samtidigt är jag så glad att jag mötte honom. Hade jag inte gjort det så hade jag aldrig satts ut funktion den natten och mitt ex hade aldrig hittat mig och krävt att jag ringde min mamma och pratade med henne ( var nog ett av de klaraste och smartaste ögonblicken han hade under våra år ihop ) Hade jag aldrig berättat till mamma som svalde all tjafsa med hull och hår och svarade att fan jag visste att det var något där, något som förändrade dig. Och hon tackade mig för att jag äntligen berättade och jag skrattade det bara bubblade över inom mig tårar som rann och asgarv. Kände att jag fick den där sista lilla viktiga biten för att kunna leva fullt ut. Livsglädjen tog över mig. Svårt att förklara bättre.

Jag är både rädd att öppna mig och samtidigt inte. Jag kan berätta om det här kort koncist och kanske okänsligt för folk. Det var en del av min väg till helhet att berätta, för varje gång så sved själen mindre. Skammen blev mindre och mindre. Den kan absolut lamslå mig ibland men det är väldigt sällan och händer bara när jag är i olag med både mig själv och världen. De dagens tar jag en tripp bakåt, gråter, är nostalgisk och sörjer allt samtidigt, rensar systemet. Sen skrapar jag ihop mig, reser mig upp och är tacksam för att jag lever och finns, tacksam för min dotter, för alla de jag har i mitt liv, för att jag föddes här och inte i en krigszon, att jag sluppit svälta, har tak över huvudet och lyxen att få njuta av solen i mitt ansikte, förmågan att stanna upp och bara njuta av just nu. Små små saker som är viktiga för mig.

Tror du har rätt. Man vet inte fören man träffas. Kay är inte helt dum Inte tusan kan det vara helt fel iaf om det känns galet rätt. Tror även det finns många som är rätt för varje individ. Kan känna mig så lycklig ibland över att ha fått älska och vara älskad för jag vet att jag varit det. Mina kärlekar är fortfarande mina vänner. Min mamma brukar fråga vad det är för fel på mig säga nått i stil med Du och dina ex och sucka och himla med ögonen lite. Men jag kan inte se varför jag inte skall kunna vara vän med dem. Kärlek tar slut ibland, men måste man sluta vara vänner och älska varandra för det. Om de inte fanns sura miner när man gick isär så känns det bara töntigt att bli ovänner för att någon norm säger att man skall det.

Visst har man säkert en strävan av att binda sig med andra människor, vi är ju flockdjur säga det. Men jag tror behovet varierar på samma sätt som alla inte vill ha en stor flock. Jag ser ju tex en del av mina vänner som min familj, självvald sådan. Inte heller ser jag blod som tjockare än vatten per automatik. Alla relationer måste odlas, bevarad och vårdas från bägge hålla. Annars fallerar dom.

Att var själv, ensam har aldrig skrämt mig. För mig var det så självklart att jag skulle leva mitt liv ensam, inga barn och ingen partner. Bara jag. Det skrämde inte mig. Kände att kärlek var inte min grej. Men å andra sidan så var jag ju trasig på den tiden och det har ju förändrats. Men jag kommer inte känna att mitt liv är misslyckat även om jag är utan partner fram tills jag dör. Utan då är det menat så tänker jag. Sen hade det ju varit fantastiskt att uppleva det igen, vore dumt att påstå annat.
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-03 13:07:57 följande:
    Tycker inte det kan bli vackrare än så smile1.gif jo utan byxor möjligen smile2.gif
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Sa någon utan byxa....
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-03 15:34:31 följande:
    Synd stt du inte vil gifta dig! smile1.gif underbar stjärt!
    Vill och vill. Är ju bra att ha någon att gifta sig med alls då. Är inte helt obstinat mot äktenskap. Har ju redan bestämt att om jag kommer ha en relation till i mitt liv så skall jag gå all in och tanken är att det skall vara för resten av livet liksom.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

*skakar på rumpan lite i tråden*
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-09-18 21:36:26 följande:
    Cool rumpa Cool
    Igen, på allvar Cool hahahha

Ibland vill jag mest lägga dig i knät och ge dig smisk på baken faktiskt, det är så det kliar i mina händer.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-09-18 22:28:50 följande:

Om jag vetat hur man gör så hade letat upp en bild som visar en man som får smisk liggande i nån tants knä.
  • HäckHäxan
    K grrl skrev 2014-09-18 22:41:11 följande:
    Omg Häckhäxan, precis sådär såg min rumpa ut för några år sedan! smile3.gif Skulle ha kunnat vara min ju!
    Okej min har typ alltid sett ut sådär någon gång kanske tyngdlagen tar ut sin rätt och kör den hängigare eller nått.
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-09-19 08:52:04 följande:

[quotste=74020806][quote-nick]lille Birger skrev 2014-09-18 21:36:26 följande:[/quote-nick]

Cool rumpa

Skärpning!!!

Med tanke på alla bilder du lägger upp vore det på sin plats med lite mer cred till häckis för hennes underbara rumpa smile1.gif
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    [/quote] tack <3 trevlig helg Goa du!
  • HäckHäxan
    Anonym (Kille) skrev 2014-09-19 09:15:35 följande:
    Skulle dö för möjlighetena att få klämma, gunga och daska på en sådan rumpa!
    Dö verkar dumt. Vem vet de kanske landar en likadan i dina händer en dag. Glöm då inte pussa på den mellan daskarna

Hur menar du gunga den föresten? Det är jo inte så att den dallrar en stund för att man smackat till den eller i vart fall inte min för trots att den är stor, bred och fyllig så är min rumpa fast på något vis.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-09-19 09:44:45 följande:
    smile1.gif tack <3 trevlig helg Goa du!
    Jag tycker iaf att du har häftig rumpa och snygga trosor!  Finns det något bild där du är lite mer böjd framåt? Oskyldig
    Anonym (Kille) skrev 2014-09-19 09:15:35 följande:Skulle dö för möjlighetena att få klämma, gunga och daska på en sådan rumpa!
    Jag tror att det krävs en kille med starka underarmar eller väldigt bra teknik för att kunna hantera en sån där rumpa.

[/quote]Tack. Inte mina favoriter men de får duga när allt annat ligger i tvätten haha.

Jasså det tror du, är du en sån med starka underarmar och bra teknik Birger?

Jag tänker att det behövs en kille som älskar att pussa på rumpor lika väl som daska den, klämma och massor av annat.
  • HäckHäxan
    Anonym (Kille) skrev 2014-09-19 11:52:24 följande:
    Med gunga menar jag att jag skulle vilja typ väga dem i händerna, lyfta dem lite och släppa och känna gunget i händerna.
    Jo, lyckas jag träffa någon med sådana skinkor kommer skinkorna garanterat att bli pussade på vid sidan av allt annat. smile1.gif

Men det är kanske mest än dröm för jag har inte lyckats hitta någon alls att klämma skinkorna på än. smile4.gif

Men den som lever får se.
    Låter som en bra inställning, kärlek till rumpor!

Hoppas absolut du hittar en rumpa för dig med tillhörande bra kvinna då såklart. 
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-19 12:50:17 följande:
    Försöker lägga in en bild, men den här jäkla sidan vill bara få det till som att jag vill starta en ny tråd i stället. Skrikandes

Så ni får klara er utan min rumpa! Cool
    Men näää jag vill ha din rumpa!!!! Tungan ute
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-19 14:59:09 följande:
    Nu då?

Jaaaaaaa tack Riktigt snygg babe! <3
  • HäckHäxan
    K grrl skrev 2014-09-19 17:36:34 följande:
    Har viktpendlat mellan 55 och 90 kg i vuxen ålder, så storleken på rumpan har varierat en del. smile1.gif
    Pendlar en del jag med, men den verkar inte ändras så mycket alls ändå, höfterna är lika breda oavsett och fyllig är den iaf, problemet med byxor och min rumpa hade jag när jag vägde 47 och var ung tonåring också och när jag vägde 97 som 19:åring också. Dock var jag ju benig som fan när jag vägde 47 och såg sjuk ut och det var jag väl också i ärlighetens namn.

Idag är jag hellre tjock och mår bra i själen än smal och inte mår bra i själen. Det får liksom vara antingen så tycker andra om mig som jag är eller så gör de inte det oavsett vad tusan jag väger för tillfället.
  • HäckHäxan
    Anonym (Storstrumpan) skrev 2014-11-07 18:02:48 följande:
    Jag är uttråkad och tänkte glädja EH en fredagskväll som denna smile1.gif
    Mums!
  • HäckHäxan
    PrinsessanLeia skrev 2014-11-07 22:51:18 följande:
    Nej, jag har en liten rumpa. Hela jag är petite förutom mina fötter som har normal storlek. Min lilla rumpa funkar så bra så liksom hela kroppen.
    Klart den gör och den passar ju garanterat ihop med resten då

Men vad tusan är normalstorlek på fötterna?? Jag gissar att det inte är i stil med Frodos fötter i vart fall
  • HäckHäxan
    Pillare skrev 2014-11-08 13:46:13 följande:
    En kvinna på 1.50 m med skostorlek 46? :-P
    Hehe ja och det känns som utanför "normal normen" på något vis
  • HäckHäxan
    PrinsessanLeia skrev 2014-11-08 21:01:39 följande:
    Om jag är storlek 34 på alla kläder och är 161 cm menhar hisnande 38 på skor så skulle jag j vilja säga att 37-40 är "normal" storlek på kvinnofötter, men jag hade junlikaväl kunnat ha 35-36 i skostorlek. Litet huvud ha jag förresten också och har problem att köpa huvudbonader gjorda för vuxna och solglasögon.
    Låter helt normalt för min del men då går jag ju på min egen norm med 38:or, 162,5 cm i strumplästen och samma problem som dig gällande huvudbonader, barnstorlekar funkar oftast bra på huvudet, Solglasögon är svåra för mina fransar slår alltid i dem och ja det är nått med min ansiktsform, kindben osv som gör det svårt att hitta några som täcker som jag vill och som samtidigt inte gör att jag ser ut som flugornas drottning, oftast kör jag på att se ut som flugornas drottning, bara solbrillan sitter skönt så skiter jag i hur fan jag ser ut helt enkelt.
    PrinsessanLeia skrev 2014-11-08 21:11:33 följande:
    Vad gäller plagg, sexställningar och annat hållrjag mig till det jag själv tycker är bekvämt och trevligt, inte är framhävandet av min rumpa något som jag prioriterar högt upp. Om andra gillr den så varsågod, själv anser jag att jag har bra mycket mer att erbjuda än bara en rumpa eller kropp att titta på. Jag försöker att inte värdera mig självutifrån hur min kropp ser ut utan ifrån dess funktion. När kroppen är funktionell mår jag bra.
    Håller med dig. Fast jag vill till och med drista mig att hävda att jag ytterst sällan värderar mig efter det yttre alls, så det är inte så att jag försöker att inte göra det utan jag bara gör det helt enkelt inte. Hur fan jag ser ut när jag har sex skiter jag högaktningsfullt i, det är det absolut sista jag har i mitt huvud just då. Bekvämt, ja till viss del, trevligt nja, jag vill ha vild passion, släppa hämningar och bara go with flow och njuta rakt igenom, för min del passerar det trevligt med hästlängder. Det är trevligt med en kopp kaffe i trädgården en sommardag eller en fika på caféet eller en kram. Sex skall vara kul och givande och bara ge god energi, för min del då. 
Svar på tråden Din rumpa