Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Din rumpa

Anton Chigurh skrev 2014-08-25 00:24:20 följande:
    HELVETE vad du är underbar, kvinna

.....sov gott du också. Jag älskar fan dig. Bara så du vet.
    Tack Anton, jag älskar om dig med! Hjärta
    Skall göra mitt bästa. Så kan jag också se lite fager ut imorgon fast jag ingen date har.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-08-25 11:44:16 följande:
    Vad är det som driver din rumpa?
    Det gör mina ben, den driver hela min lekamen framåt och bakåt och även i sidled vid behov.

Nä allvarligt hur menar du Birger?

Livsglädje och överlevnad är vad som driver mig, som gör att jag står här, stå upp, vägrar ge mig och inte har några som helst planer på att kasta in någon handduk och lägga mig ner och ge upp. Jag är en överlevare, det är min grej det och att jag älskar att leva och är tacksam för att jag lever, varje dag är jag tacksam. Varje dag är jag lycklig och glad även de mest usla av dagar så finner jag något att le åt som ger min själ glädje.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-25 11:53:25 följande:
    Har vi någongång sett dig i kjol?:o:??
    hehe nä det har ni nog inte, bortsett från bilden jag hade ett tag där jag hade kjol men satt ner och man såg bara en bit av kjolen och benen så
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-25 13:15:53 följande:
    Skulle gärna ha stay ups ibland, men de jävlarna bara korvar ner sig ju. Skrikandes

Just det där med att gå utan trosor under en klänning är eggande... och att ha stay ups i det läget är ju bara så sexigt. Men men, jag har gett upp det där.

Men att överraska med att vara troslös... när han hånglar upp mig och drar med handen över skinkan och märker att jag inga trosor har... Jäklar! Drömmer Han gillar min rumpa... Kyss
    Köp riktiga med silikonband på insidan, men smörj inte in kroppen efter duschen då kommer de rulla ner sig,
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-08-25 17:15:19 följande:
    Inte mina lår heller. ..De glider ner de där rackarna...

Vi kanske är för vilda smile5.gif
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    Så måste det vara

Själv är jag ju både lam och tam....

Vem fan sa att de skulle sitta uppe länge.

På tal om helt annat så vill jag ha en korsett. Det är vad jag drömmer om mellan varven. Men det är med den som med jeans. Svårt att hitta en jag vill ha.
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-25 18:15:17 följande:

Kraftiga lår är vackert !!! smile1.gif hmm kanske förtjänar en egen tråd smile9.gif

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Ett par kraftiga lår till herrn.
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-25 20:16:45 följande:
    Meeeen jösses du är ju underbar !!! O just sådana mjuka leggings är så rätt för stor stjärt och kraftigt fina lår smile5.gif
    Och så säger han att jag är underbar. Dina ord är underbara att läsa iaf, så enkelt är det. Hittade dessutom en bild i kjol, fast utan bara ben, så för att väga upp bristen på bara ben till kjolen så hittade jag en bild med enbart bara ben

Sådär blev två med bara ben eftersom jag hittade två med kjol utan bara ben Logiskt inte sant!

• HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-25 21:40:33 följande:
    Kan bara säga tack!!! Fina du smile1.gif Du har underbar kropp med stjärt direkt från himlen.
    Tänk vilken tur att just jag fångade den när den föll Tack för dina fina ord, de får mig glad Kyss
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-08-27 09:37:31 följande:
    Vad fin du är! Det strålar om dig. Så fint ansikteGlad... Ja hela du är fin, riktigt fin och man ser att du har en rund fin bakSolig och bilden är så härlig !
    Jag kan dock inte hålla med om att låren är stora... Ja, ta inte illa upp för det nu bara...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    Tack så mycket. Tar det som en komplimang. Är grymt nöjd med mina ben av den enkla anledningen att de är grymt starka. Jag har en defekt som gör att jag har överdimensionerade benmuskler. Nackdelen är dock att jag lätt får benhinneinflammation när jag använder dem för mycket. Men jag kan hålla fast de flesta med dem

Inbillar mig att benen, baken ja det mesta passar ihop på något vis haha. Nä får jag gått ner 10 kg så är jag nöjd tror jag kanske 15 jag får se. 5 är borta men så brukar jag hoppa upp å ner de dör 5 kilona under några veckor och så håller det på. Tror dock jag kommer gå ner in jag fortsätter lyckas äta minst tre gånger om dagen. Oavsett så mår jag ju egentligen bra med den jag är och jag tror det märks och lyser igenom att jag inte är obekväm i den kropp jag har. Är väldigt tacksam över att jag inte har såna komplex över att vara tjock som många andra har och jag känner mig tacksam som mött så många kvinnor och män som aldrig kritiserat mig för den heller utan gett mig komplimanger och tagit mig som jag är både till själ och kropp. Har förstått att många tjocka människor fått gliringar för sitt utseende, ja många normalbyggda också så jag menar inte att förringa det för jag vet att det finns rövhål, riktiga arslen i världen som inte kan leva om de inte får trampa på andra. Men jag har sluppit den delen och istället fått höra att jag är vacker. Bara det att jag inte trott på dem som sagt det för att jag själv dömt mig efter medias kroppsliga ideal bild och ansett att de som sagt så ljuger eller har grova synfel idag tror jag på dem även om jag inte ser mig med samma ögon. Men skönhet ligger verkligen i betraktarens ögon. Min personlighet och den jag är har jag alltid varit nöjd med och om inte så har jag jobbat med de delar jag tycker jag måste bli bättre på. Som att lyssna bättre på andra, höra av mig oftare, bekräfta de jag bryr mig om även om så bara med ett sms att jag tycker om dem och att de är viktiga, så de verkligen förstår att jag inte tar dem för givna och är tacksam över att just de finns i mitt liv. Sådant var jag väldigt dålig på förr. Det var så självklart för mig att folk skulle veta det ändå. Men sen insåg jag att det inte var självklart för alla andra och bättrade mig. Har dock massor av fel och brister iaf haha perfekt kommer jag aldrig bli och det vill jag inte vara heller. Måste vara oerhört jobbigt att hålla dem imagen på plats är hellre mänsklig

Gällande bilden så var det en löjligt rolig kväll. Skulle egentligen åkt raggarbil i Gbg. Men vi fastnade alla hos kompisen där de egentligen skulle hämtat upp oss. Men jag fick skjuts hem i en fin Cadillac iaf. Spontan kväll. Låg i sängen och läste när kompisen ringde med denna vision som ju sen inte blev av. Men det var kul som tusan ändå och jag fick dessutom bekräftat att jag kan känna attraktion till en absolut äldre man. Det var lite milt chockerande för min del. Men nu vet jag iaf att det tydligen inte är helt omöjligt så kan jag sluta inbilla mig det.

Och du vet du vad, du är vacker tycker jag fast jag inte vet hur ditt ansikte ser ut. Den personlighet jag ser här inne avgör det. Kvinnan som vågade släppa sig själv fri, stå på egna ben, lärde sig skita i andra, hon som tappade bort sig, var vilse men hittade tillbaka till sig själv och livet och vågade börja leva det igen trots att du blivit både vingklippt, skadad, sårad och behandlad illa. Det är saker som gör någon modig för mig och mod är vackert. Att våga leva, våga utmana sig själv, lära om sig, lära sig se sig själv med andra ögon det är att inneha styrka. Den formen av kraft som man mer eller mindre drar rakt ur jorden och in i sig själv. Den skapar överlevare för någonstans lyckades man behålla en del av sin kärna och den lyckades inte den/ de dåliga människor man råkat ut för komma åt och förtära helt även om de skapade repor i den.

Och nu tror jag att det är tid för mig att hålla klaffen så jag gör det. Hoppas du får en riktigt fin helg och att lyckan fortsätter lysa i din värld och att du fortsätter fånga ögonblicken av lycka och bara njuta av dem. Du förtjänar det även de dagar då du tvivlar på det själv faktiskt! <3
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-28 18:23:49 följande:
    Häckis, jag tyckte det behövdes ett tillägg i TS så du inte kände dig off topic smile1.gif
    *asgarv* Du är som en ädel riddare i nöden, tack Skål Kyss

*skäms lite såhär i efterhand för min tanklöshet*  Skäms
Svar på tråden Din rumpa