Vad gör jag för fel??
Hej! Nu är det så att jag ska skapa en tråd för första gången och även från min IPad så hoppas det blir bra detta!
Jag har en dotter som är 2,5 månader gammal, och varje kväll är det samma visa. Vi får gå runt och vagga henne i famnen tills hon har somnat lite lätt för att sedan lägga henne i vagnen och köra den fram och tillbaka mellan 30-60 minuter innan hon somnar för natten. Detta är alltså mellan halv tio till halv tolv det över huvud taget funkar att försöka innan är hon jättepigg.
Huuuur ska jag göra för att dels få henne att somna tidigare och även att somna själv i sin spjälsäng efter amningen. Får höra hela tiden hur vi bäddar för katastrof när hon blir äldre och att det kommer ta flera timmar och söva henne, detta gör att jag får panik och sitter och gråter rätt ofta över det faktum att alla verkar känna sina barn bättre än jag känner mitt..
Hur har ni gjort och vad hade era så små bebisar för "rutiner" i denna ålder? Har redan testat med tröja med min lukt i men det funkar inte heller.