• Pyret 85

BIM September 2014

Alltså, jag är testoman!!! Kunde ju såklart inte hålla mig från att testa. är på ÄL+7 nu, fortfarande väldigt tidigt, em-urin men jag tycker mig skymta ett svaaaaaaaagt streck.. säkert mina ögon som inbillar sig.

• Pyret 85
    Carerra skrev 2015-01-12 19:30:20 följande:
    Tack! Det blir nog en del kräk här. Ska försöka ta mig tillbaka till jobbet imorgon. Har inte särskilt ont och det känns bara värre att sitta hemma och grubbla. Min chef är jätterar och vet och tyckte att jag skulle vara hemma så länge jag behövde.

Hur lång tid tog det innan er ÄL kom igång efter MF?
    Det har tagit en månad innan ÄL kommit båda gångerna för mig.Stressa inte tillbaka till jobbet bara utan ta det i din takt. Jag har fått mf på en tisdag båda gångerna och stannat hemma veckan ut båda gångerna. Dels har jag mått dåligt psykiskt och dels har jag haft fysiskt ont och blödigt mycket. skönt med en förstående chef, det har jag också.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-12 19:41:36 följande:
    Haha, ska jag vara ärlig så testade jag också idag, även fast jag vet att det är nästintill omöjligt att det kan synas något redan! Men har så många tester hemma och behövde lugna mitt testbegär ;) Hade egentligen inte tänkt testa förrän fredag!

Vore ju fantastiskt om det tagit sig för er, hoppas det blir starkare framöver :)
    Jag tror fortfarande att mina ögon inbillar sig.. haha, har huuur många tester som helst från gravidkollen men dom är helt värdelösa. Hade ett annat test hemma och det var de jag testade med. Men var ju tvungen att klicka hem fler tester såklart. så har väl dom på onsdag så kan ju testa tidigast torsdag morgon då, eller onsdag em, fast då är svärmor hos oss.. hmm. så blir nog torsdag morgon och då är jag på BIM-2
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-12 21:04:59 följande:
    Ja man vill ju så gärna att det ska vara ett streck där så ibland vet man inte om man inbillar sig eller inte :P Vilka tester använder du?

Jag ska försöka hålla mig tills på torsdag jag också, även fast jag tror att det inte kommer visa något då heller egentligen. De två tidigare gångerna så har strecken inte visat sig förrän runt BIM, men man kan ju alltid hoppas på att det skulle visa sig tidigare denna gång om det har tagit sig :P På torsdag är jag på ÄL+ 9 och BIM -5
    Billigatester har jag haft hemma. Nu beställde jag från testlagret.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-13 12:31:16 följande:

Är på ÄL+7 idag, och känner väl inget särskilt. Ömma bröst, men det har jag haft sedan äl+2, och det drar, rycker och molar lite runt livmoder och höfter/ljumskar ibland. Ska försöka hålla mig tills på torsdag innan det blir ett test :)

nä jag känner inte heller något nu. ÄL+8 idag.
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-01-13 14:50:15 följande:

Nu har jag vart hos gyn, han var så snäll o förstående o chockad när jag berätta om hur jag blivit bemött tidigare:) fick iaf letrozol utskrivet o ska börja dag 5 nästa cykel:)!

Vad skönt att de var förstående här. Vad är letrozol för något?
  • Pyret 85

Hur går det här inne? Själv är jag smått illamående nu efter lunchen. Annars nada. Får nog mina nya tester i em, får se om det blir ett test då eller om jag väntar tills imorgon. BIM på lördag.

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-14 12:29:26 följande:
    Det pirrar, sticker och molar fortfarande i livmodern då & då, men annars ingenting. Har gått och letat tecken tidigare månader, men den här gången har jag inte lagt någon energi på det. Tyckte ju att jag hade många symtom förra månaden, men det var ju ingenting så jag vågar inte lite på några eventuella symtom längre.. Förlitar mig bara på testerna nu istället :)
    Nä jag litar inte heller på några symptom. Vet ju att kroppen kan luras.
  • Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-01-14 17:08:20 följande:

Hej alla! Hoppas att det är okej att jag hoppar in igen. Jag blev gravid på 11 försöket i september men fick tyvärr missfall i vecka 10. Hann se hjärtat slå men veckan efter hade det slutat slagit :( Har inte orkat varit aktiv här men känner mig nu redo att köra igång igen. Har varit inne och läst lite då och då och ni alla här är så starka!

Och i slutändan kommer vi alla få vårt efterlängtade barn. Förhoppningsvis väldigt snart.

Jag är på äl +9 idag och igår började vi utredningen ska bli skönt att få svar.

Kram på er!

Åh livet är bra orättvist ibland. Beklagar <3 kram
  • Pyret 85

Fick mina tester idag, var ju tvungen att testa och tyckte mig skymta ett suuuuuupersvagt streck. Eftersom svärmor är här så kunde jag inte kolla mer noga efteråt men nu när jag gick på toa och Stickan torkat kan jag absolut se ett andra streck om än supersvagt. Ska testa imorgon igen.

Svar på tråden BIM September 2014