BIM September 2014
Alltså, jag är testoman!!! Kunde ju såklart inte hålla mig från att testa. är på ÄL+7 nu, fortfarande väldigt tidigt, em-urin men jag tycker mig skymta ett svaaaaaaaagt streck.. säkert mina ögon som inbillar sig.
Alltså, jag är testoman!!! Kunde ju såklart inte hålla mig från att testa. är på ÄL+7 nu, fortfarande väldigt tidigt, em-urin men jag tycker mig skymta ett svaaaaaaaagt streck.. säkert mina ögon som inbillar sig.
Är på ÄL+7 idag, och känner väl inget särskilt. Ömma bröst, men det har jag haft sedan äl+2, och det drar, rycker och molar lite runt livmoder och höfter/ljumskar ibland. Ska försöka hålla mig tills på torsdag innan det blir ett test :)
Nu har jag vart hos gyn, han var så snäll o förstående o chockad när jag berätta om hur jag blivit bemött tidigare:) fick iaf letrozol utskrivet o ska börja dag 5 nästa cykel:)!
Hur går det här inne? Själv är jag smått illamående nu efter lunchen. Annars nada. Får nog mina nya tester i em, får se om det blir ett test då eller om jag väntar tills imorgon. BIM på lördag.
Hej alla! Hoppas att det är okej att jag hoppar in igen. Jag blev gravid på 11 försöket i september men fick tyvärr missfall i vecka 10. Hann se hjärtat slå men veckan efter hade det slutat slagit :( Har inte orkat varit aktiv här men känner mig nu redo att köra igång igen. Har varit inne och läst lite då och då och ni alla här är så starka!
Och i slutändan kommer vi alla få vårt efterlängtade barn. Förhoppningsvis väldigt snart.
Jag är på äl +9 idag och igår började vi utredningen ska bli skönt att få svar.
Kram på er!
Fick mina tester idag, var ju tvungen att testa och tyckte mig skymta ett suuuuuupersvagt streck. Eftersom svärmor är här så kunde jag inte kolla mer noga efteråt men nu när jag gick på toa och Stickan torkat kan jag absolut se ett andra streck om än supersvagt. Ska testa imorgon igen.