-
Ja min känsla kan ju ändras ju närmre BIM jag kommer. Men just nu är det för tidigt för att känna något och som sagt magkänslan säger negativt.Lizzie09 skrev 2015-01-08 16:44:01 följande:Vad tråkigt :/ Hoppas din känsla har feel! :)
-
för övrigt har FF satt ut ÄL till mig denna månaden vilket den inte gjorde förra.
-
Amen du måste ju testa! Hur klarar du att inte testa? Du låter supergravid i mina öron!Nostalgity skrev 2015-01-08 19:20:52 följande:
Lite så känner jag med...att jag inte står ut längre. Men hela tiden kommer tanken "nej det är onödiga pengar, mensen kommer nog snart" men jag vill ju veta! Haha
Bim +1 idag och inte ens sex fick igång den. Har duster av illamående, känner något i ryggen ibland, molar i livmoderområdet, gråtmild, glada flytningar, brösten gör ont när jag fryser.. Tja, men allt kan också vara inbillning hehe
-
Mina bröst började ömma typ 4-5 dagar innan ÄL denna gången så inget tecken här heller.Lizzie09 skrev 2015-01-09 00:01:33 följande:
Har redan börjat få ont i brösten, aj! För något år sedan fick jag bara ont i brösten i samband med mensen, men har de senaste månaderna börjat få ont någon vecka innan mens. Nu gör dom ont redan på ÄL+2! Sjukt jobbigt! Nu vet jag ju iallafall att jag inte kan tolka ömma bröst som något eventuellt graviditetstecken framöver :P
-
Tror du är jättegravid!Nostalgity skrev 2015-01-09 08:16:20 följande:
Vaknade 03 inatt av att jag var torr i munnen...jag försökte somna om, men törsten vann och jag fick gå upp o hinka i mig 3 stora glas vatten. Är så trött så de svider i ögonen. Mår illa gör jag också... Det botas med frukost
God morgon!
Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12 -
ååh, hoppas du bara är låghormonare och att du plussar om någon dag istället <3Nostalgity skrev 2015-01-09 18:23:23 följande:
Näni tjejer.. Tog ett CB som visar bara + eller -. Det blev -. Är på bim + 2... Förstår inte varför jag mår såhär om jag inte är gravid?
-
och du är helt säker på när du hade ÄL?Nostalgity skrev 2015-01-09 19:16:54 följande:
Har ju plussat innan bim förut.
Bara att invänta mensen....men nu vet jag iaf.
Mina symptom har jag dock svårt att förklara bort....Mjaa, kommer mensen inte i veckan så..
-
Kan ju vara så att du hade ÄL lite senare och att du ännu inte är på BIM.
-
Fast ff har bara satt ut en streckad linje så det är lite osäkert fortfarande. Kan ju bero på att du inte tempar samma tid varje morgon. Jag tempar inte heller samma tid, helt enkelt för att jag inte har samma schema alltid.Reggi skrev 2015-01-10 09:12:19 följande:
Temper men det är väldigt olika tider nu när jag är sjukskriven. Men tar alltid tempen när jag precis vaknat. Visar att jag hade äl i onsdags kan jag lita på de? Andra appar jag använder visar söndag och de gjorde FF först. Aldrig vart med om att den visar tidigare utan mera att den visar någon dag senare. Känner av en liten molvärk, vet inte alls vad jag ska tro. Använder inte äl test blir bara stressad av de.
-
Såhär ser min kurva ut: