BIM September 2014
Inga symptom mer än molvärk. Liite smått illamående sen igår (mådde jättelilla första tre månaderna med första barnet, kräktes varje dag).
Jag hoppas på tidigt för det var tidigt vi hade sex :) dag 10 12 ovh 14
Finns det egentligen någon särskilt anledning (förutsatt att man kanske inte vill såklart) till att inte ha sex varje dag? Minskar det chanserna på något vis? Har läst typ ju oftare desto bättre för att då är spermierna pigga och fräscha typ? Finns det nackdelar med att ha sex varje dag?
Hade min senaste mens den 28:de aug.
Enligt min M-app skulle jag haft ÄL den 11:te men fick sådant ÄL-sekret i lördags den 12:te, idag kände jag hur det stack till 2 gånger i nedre delen av magen. Vad kan det varit då? Känner hur det moler till och från nu, det kan väl inte vara att jag fortfarande har ägglossning?:/
Är på BIM+5 idag och har mått illa sedan BIM-2 men har inte vågat ta något test ännu. Räknat ut BIM utifrån min första mens efter pillerstopp dessutom så är ju möjligt att den inte ens är regelbunden ännu egentligen, men OM den skulle vara det redan så är det som sagt BIM+5. Funderar på om jag ska våga testa i helgen? Är nästan för nervös för att göra det dock :/
Men konstant illamående sedan potentiell BIM-2 borde ju vara ett litet tecken i rätt riktning i alla fall?
Nu behöver jag nog inte tveka längre, jag är gravid :)