• Beth1

BIM September 2014

mrshellstrom skrev 2014-08-28 14:21:49 följande:

Hmm, fullt utslag på ältest från billigatester.se men noll och nada på cb dubbel digitala. :P tog ändå två av de senare idag, en morgon och en samtidigt som den billiga. Var tvungen att kolla själva stickan från cb bara för att och där syns ju två streck där med.

jag väljer att tro på den billiga då jag har alla symptom för ägglossning. :)

phpfBWzxR29527.jpg

Gud va skumt att de visar så olika :-/. Men det är väl bara att köra på
  • Beth1
    Paulas mamma skrev 2014-09-05 08:12:52 följande:

Ledsen idag! Är idag på dag 17 och ingen stegring på ÄL testet än. :( nu har jag bara en sticka kvar. Köpte clearblues digitala. Verkar inte som jag har nån ägglossning. Min cykel är oftast på 28-30 dagar och nu har jag tappat hoppet helt för denna månad

Samma här! Är på dag 18 och ännu ingenting på Stickan förutom en supertunn linje som har sett likadan ut varje dag. Trodde att det skulle bli äl i tisdags eftersom jag hade molande värk hela dagen och lite äggviteflytningar. Tycker även att tappen känns öppen...

För mig är det första cykeln på massor år som jag kollar. Har inte haft mens innan med minipiller och hann aldrig få mensen innan jag blev gravid sist. Känner mig helt lost...

Är det bara att fortsätta testa nu eller?
  • Beth1
    Zora skrev 2014-09-05 11:34:23 följande:

Andra är från den här månaden, så där vet jag ju ännu inte hur det går smile1.gif men man ser höjningen efter Äl. Den här månaden körde jag Äl tester också för att få det ännu mer säkerställt när Äl var.

Tänkte det kanske kunde vara intressant att visa hur det ser ut om någon är sugen på att börja tempa smile1.gifphpKwz6Ux74767.jpg

Jag har funderat på det nu när jag aldrig får utslag på äl-stickorna. När ska man börja i så fall?
  • Beth1

Tack för svar både Zora och ronja111 ska nog börja testa imorn för att se. Ska kolla tappen med DetVackraste så kanske man lyckas få koll på detta så småningom! Eftersom jag inte haft någon hel cykel på över tretton år så vet jag verkligen ingenting om hur den bör vara för min del. Vill gärna också kunna ränkna ner till BIM snart juh

• Beth1
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 15:23:22 följande:
    Jag är på dag 27 idag. Så ÄL blir ju typ dag 28-29.
    Grattis!! Gud va kul.

Det ger mig lite hopp också som är på dag 21 eller nåt idag med ingen som helst stegring på testerna.
  • Beth1
    Malinbarre skrev 2014-09-08 00:25:03 följande:

Så var jag tillbaka i en BIM-lista :( hade för bto veckor sen mitt 2a missfall i rad senaste halvåret. Första i vecka 10 och denna gång i vecka 8, efter att ha sett en liren bebis och ett hjärta slå :( usch! När är det vår tur?? Just nu väntar jag iallafall på att ägglossningen ska komma igång. Förra missfallet väntade jag på ägglossningen i två månader. Hoppas att den kommer igång fortare denna gång. Kör med clearblue äl-test med dubbel, har kommit så långt iallafall natt äl-testet visar en blinkande gubbe. HCG är tillbaka på normal icke-gravid nivå iallafall, skönt! Så nya tag! Lycka till alla!!!

Vad hemskt att gå igenom! hade ni gjort vul innan då? Hoppas att det tar sig snabbt igen nu och stannar!
  • Beth1
    LGB87 skrev 2014-09-08 07:09:35 följande:

Testade imorse, ett svagt streck - men visst är det ett streck?

phpb0TAW215013.jpg

Grattis
  • Beth1
    Carerra skrev 2014-09-08 07:27:12 följande:

Här är en till som håller på att bli knäpp av att vänta på ägglossning. Är på dag 23 och CB monitor visar låg fertilitet morgon efter morgon. Första riktiga mensen efter p-piller stopp kom efter 36 dagar men väntan nu ser ut att bli längre... Suck :(

Det är verkligen frustrerande när den aldrig kommer. Jag funderar på om det kan gå direkt till mens utan äl eller om det helt enkelt bara blir en väldigt lång cykel? Det här är första månaden för mig sen jag slutade med piller. Vi får peppa varandra helt enkelt
  • Beth1
    goaround skrev 2014-09-09 11:41:22 följande:

BIM idag :) tog ett test imorse som visade detta!

phptvsiEu94198.jpg

Stort grattis!
  • Beth1
    mrshellstrom skrev 2014-09-09 16:35:28 följande:

Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) gravid direkt efter förra mf.

Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!

Tack för ni finns och stöttar! Grattis allihop med plus och en stor lyckospark till er som försöker!

Massa grattis!!
Svar på tråden BIM September 2014