-
Tack så mycket! <3 Hur går det för er? Har ni börjat försöka något igen?SecretlyMe skrev 2015-12-02 20:33:17 följande:Hoppas det var en liten nidblödning, håller hoppet uppe med dig och håller tummarna :)
-
Negativt test precis, blöööh.. Fortfarande massa spänningar och tryck i livmodern, så det är väl säkert förberedelser inför en hejdundrande mens istället :(
-
Mensjäveln kom nyss, 2 dagar för tidigt dessutom. Fy fan vad surt det känns.. :(SecretlyMe skrev 2015-12-03 18:23:09 följande:Ta inte ut något i förskott förrän mensen dyker upp :)
-
Hoppet sket sig, mensen beslutade sig för att komma för tidigt t.o.m. :(FruA78 skrev 2015-12-03 17:21:34 följande:Fortfarande tidigt så det finns hopp än till plus. Håller tummarna för dig.
-
Började nästan tro det jag också :'( <3eagle87 skrev 2015-12-03 17:21:54 följande:
Fan lizzie. Trodde verkligen du va gravid
-
Har varit och lämnat amh-provet idag så nu är alla prover klara. Nu är det bara den långa väntan fram tills vi får svar!
-
Usch, det var länge sedan jag blev såhär fruktansvärt ledsen över att mensen kom.. Det värker i hela hjärtat och jag är nära till gråt hela tiden. Den 29/12 skulle varit mitt bf. Jag hoppades verkligen att jag inte skulle behöva vara ogravid när det datumet kom, men det kommer jag vara och det kommer svida något så fruktansvärt när vi är där. Tuff period just nu..
-
Håller tummarna så hårt för er tjejer! <3
-
Hur gick det hos gyn idag? <3eagle87 skrev 2015-12-08 22:51:19 följande:
Känner mig väldigt ledsen just nu... Är i Sverige O hälsar på mamma O tänkte passa på O besöka svensk gyn. Har tid imorn men bad att få hem journal skickad så nyss läst igenom de.
Ja har ju nu i en viss tid misstänkt lågt progestron O tog ett progestron blodprov cykeln efter missfallet O fick ett värde på 19. Enligt engelsk läkare helt ok.. Enligt privat kliniken ja ringde verkligen inte ok de måste vara över 30.
Kollade min journal O progestron. Blodprov ja tog i sve var 26. Så fortf inte bra. Är ledsen att ingen läkare agerat. 2 år O 1 månad O ett missfall som kanske aldrig behövt hända.
Får se va gyn säger imorn....
Bifogar en print screen om progestron...
-
Ber om ursäkt för många negativa inlägg från mig, men jag mår verkligen inte bra av allt dehär och har ingen annanstans att vända mig.. Känner att jag börjar tappa mig själv, är väldigt sällan pigg & glad som jag alltid annars är.. Känner mig nedstämd och lättirriterad nästan hela tiden och gråter ofta. Kanske beror det på julen och allt vad det innebär och att mitt tänkta bf-datum närmar sig med stormsteg.. Kommer ihåg att jag så gärna ville vara gravid till jul Förra året, och tröstade mig då med att jag Helt säkert skulle ha en bebis eller åtminstone vara höggravid till nästan jul.. Och här sitter man ett år senare, och har varken eller.
Hur gör ni andra för att orka och för att hålla huvudet över vattenytan? <3