BIM September 2014
Fick precis ett samtal från gyn. Vi ska komma på första möte i onsdag nästa vecka!! Tjoho, äntligen händer något!
Fick precis ett samtal från gyn. Vi ska komma på första möte i onsdag nästa vecka!! Tjoho, äntligen händer något!
Känner att jag kommer bryta ihop om mensen kommer. Det jag gjorde annorlunda denna gång är zonterapi 2 ggr. En gång under mens O en gång precis innan äl. Cupping innan äl för O ta ut alla gifter ur kroppen. Semester under äl dagarna så massa naturligt sex. Dvs inte påtvingad barnverkstad.
Välkommen tillbaka SecretlyMe! Hur har det gått för er? <3
Var på toa nyss, färskt blod. Vad kan det betyda?
Varit gravid flera ggr och aldrig fått något blod.
Idag ska vi på första mötet för utredningen. Hoppas på ombokning av diverse tester tex. Vul och spolning, samt öppenhet från läkaren om vad vi kan göra tex. Hormoner.
Önska oss lycka till är ni snälla. <3 Uppdaterar när vi varit där.
Så jävla svårt att ta sig upp denna gång. Gud vad jag är ledsen O har gråtit
Jaha då var ÄL över för denna gång tror jag. ÄL enligt app 17e, dock ganska mkt känningar 18e så chansar på att ÄL var då. Vart på semester i Grekland 1 v o bara slappnat av o haft sex varje dag sedan 8e så hoppas verkligen det tar sig nu.
Vill ju klara det själv så vi slipper första besöket för utredning 22 okt! Har BIM 1 okt och hinner m ett försök till m BIM 24 okt. Åh denna längtan o jävliga kämpandet!