• Lizzie09

BIM September 2014

eagle87 skrev 2015-12-30 10:14:56 följande:
    Gud va jobbigt de måste kännas... Såg ditt test i en annan tråd.. Såg ju helt positivt ut?

Fasar 22 juni om jag ej e gravid då... De mitt bf datum.. Har fått en del gravid besked på senaste tiden folk som ska ha barn i juni O ja känner bara kunde varit jag...
    Ja det är riktigt tufft :( Det gjorde det verkligen, men idag var det negativt så det igår är det starkaste spökstreck jag någonsin sett.. Trodde man kunde lita på cb, men tydligen inte :(
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-12-30 12:44:51 följande:
    Måste berott på värmen från duschen, att testet låg och blev fuktigt.. :/ Fy fan kram <3
    Hade testet inne i sovrummet :/ Ja det här var skit verkligen.. <3
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-12-30 11:38:23 följande:
    Såg också testet igår. Trodde helt klart att du var gravid. Styrkekram

Snart är det nytt år och då måste det vara vårt år tjejer! 2016 <3
    <3<3
  • Lizzie09

Hej tjejer, jag hänger med lite på avstånd här i tråden. Håller tummarna för er allihop och önskar er all lycka!

• Lizzie09
    Nostalgity skrev 2016-01-23 21:12:00 följande:

Hej tjejer. Har BIM 8/2. kör med äl-tester nu för att ta reda på vilken dag äl infaller pga oregelbunden mens. Mest för nyfikenhets skull. Enligt min app ska den vara på måndag.. . Men äl testet visade positivt idag. Så jag åkte helt enkelt 3,5 mil till karlns garage och förförde honom! Mycket uppskattat ????

Orkade inte vänta tills han kommer hem imorgon.

Så.... Nu är det väntans tider!

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Håller tummarna stenhårt för er att det vill sig nu! Själv är jag på äl+7 och har blivit luktkänslig, fått ömma bröst och bröstvårtor (inte haft sedan jag var gravid) och igår och idag har jag haft mycket drag, tyngd och pirrningar i livmodern. Vågar inte börja hoppas på något, utan testen får visa om det är något om några dagar :)
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2016-01-23 23:04:16 följande:
    Ja de vore kul om det blev något nu! Fyra års mellanrum mellan alla 3 barnen isf. Det roliga? Är att de andra barnen blev också till i Jan! Så det blir ett till okt-barn isf!! Haha

Jag håller alla tår o tummar på dig! Vilken dag ska du testa?
    Haha ja det hade ju varit kul om det tog sig nu också då! Tack! Jag har massor med billiga ebay-tester hemma så jag har faktiskt redan börjat ;) När ska du testa?
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2016-01-24 22:36:45 följande:
    Hur går det med testerna då? Visar de något än?

Ska väl testa mig 3-4 Feb hade jag tänkt, då är det 11-12 dagar sen äl. Brukar bli plus på äl + 9-10 redan men kan lika gärna vänta lite hehe. Köper mig ett cb från apoteket .
    Mja, går sisådär.. Får hoppas att det går bättre om några dagar :) Spännande! Håller tummarna
  • Lizzie09

Fått en gnutta hopp igen! Har pratat med min gynklinik idag och vi kommer köra på insemination om 2 veckor. Åh, ska bli så skönt att äntligen få hjälp. Nu hoppas vi bara på att det kommer funka alldeles utmärkt!

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2016-02-03 16:48:31 följande:

Fun vad arg jag är.

Läkaren ringde äntligen. Hon menade på att "alla prover var bra". Jag ville veta vad som kommer hända nu. "Nu får försöka själva ett år till". Anledningen var min vikt. Sedan frågade jag över provresultaten. "Allt normalt". Sa att jag vill ha allt hemskickat på papper. DÅ FÖRST nämner hon att jag har för högt testosteron!!!

Aja. Ett år till får vi försöka själva. Jävla patrask.

Nää, fy så dåligt! Usch vad jag lider med dig. Ni har ingen privat gynklinik i närheten som ni kan vända er till istället? Kram!
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2016-02-03 16:09:48 följande:
    Åh vad bra att ni ska få hjälp. Håller tummarna för dig nu.
    Tack! Ja det ska bli så skönt, det är snart ett år sedan jag blev gravid.. Den privata gynmottagningen här i länet är helt fantastisk! De lyssnar, bryr sig och är riktigt snabba med tider och att hjälpa till.
Svar på tråden BIM September 2014