BIM September 2014
Fasar 22 juni om jag ej e gravid då... De mitt bf datum.. Har fått en del gravid besked på senaste tiden folk som ska ha barn i juni O ja känner bara kunde varit jag...
Hej tjejer, jag hänger med lite på avstånd här i tråden. Håller tummarna för er allihop och önskar er all lycka!
Hej tjejer. Har BIM 8/2. kör med äl-tester nu för att ta reda på vilken dag äl infaller pga oregelbunden mens. Mest för nyfikenhets skull. Enligt min app ska den vara på måndag.. . Men äl testet visade positivt idag. Så jag åkte helt enkelt 3,5 mil till karlns garage och förförde honom! Mycket uppskattat ????
Orkade inte vänta tills han kommer hem imorgon.
Så.... Nu är det väntans tider!
Fått en gnutta hopp igen! Har pratat med min gynklinik idag och vi kommer köra på insemination om 2 veckor. Åh, ska bli så skönt att äntligen få hjälp. Nu hoppas vi bara på att det kommer funka alldeles utmärkt!
Fun vad arg jag är.
Läkaren ringde äntligen. Hon menade på att "alla prover var bra". Jag ville veta vad som kommer hända nu. "Nu får försöka själva ett år till". Anledningen var min vikt. Sedan frågade jag över provresultaten. "Allt normalt". Sa att jag vill ha allt hemskickat på papper. DÅ FÖRST nämner hon att jag har för högt testosteron!!!
Aja. Ett år till får vi försöka själva. Jävla patrask.