BIM September 2014
Tid för inskrivning och tidigt UL är inbokat, vet inte om det det VUL eller om det blir ett vanligt UL då jag kommer vara i v 8+4. Så 1/12 får vi förhoppningsvis se en liten en :)
Tid för inskrivning och tidigt UL är inbokat, vet inte om det det VUL eller om det blir ett vanligt UL då jag kommer vara i v 8+4. Så 1/12 får vi förhoppningsvis se en liten en :)
Ja just ja! Jag glömde nämna, speciellt till dig SecretlyMe, att vi använde CB Fertilitetsglidmedel denna gång (och förra månaden). Eftersom jag är (var) väldigt torr där nere så hade det verkligen funktion. :)
Ingen mens än, hade väldigt mycket mensvärk imorse. Vi får se vad som händer imorgon men är rätt säker på mens då gårdagens test ju var så blankt det kunde bli. T.o.m så blankt att teststrecket var vitt :s Hatar PREG.
Måste bara säga att det verkligen är skillnad mellan billiga-tester och CBs gravtester. Med CB fick jag plus bara några sekunder efter att jag doppat, men med billiga-testet tar det 1-2 minuter innan teststrecket dyker upp.
Hade ju garanterat fått plus på CB bra många dagar innan jag testade första gången.
Hej alla! Lovade att hoppa in här och säga hej när jag nått 12 veckor. Och där är jag nu :). Ser att många har plussat, STORT grattis till er!! Och ni som inte plussat ännu, ni är grymma som kämpar på och jag hoppas innerligt att ni alla också får ett fint plus snart :).
Kram på er :)
Ja men kan lova att det kändes som en evighet hit :)
Såg att du precis plussat! STORT grattis!!!
Nej det känns okej :) Vi behöver ta hand om varandra då all fokus lades på att skaffa barn. Tyvärr är det väldigt lätt hänt. Vi har varit arga, frustrerade, bråkat mycket men jag tror det är viktigt att få visa alla dessa känslor, även om det inte ska behöva gå så långt att relationen blir lidande. Vi vill självklart fortfarande ha barn och vi kommer fortsätta försöka men vi lägger inte all fokus på ägglossning, schemasex och att jag ska behöva ta ledigt för att åka hem och ha sex. Jag vill kunna åka hem för att vi saknar varandra och vill ses oxå.
Det går ingen nöd på mig, jag har accepterat detta nu :) Jag väljer vår relation framför barn i det här läget så länge det går att "rädda". Kram på dig <3
Här har jag börjat blöda lite. Har åkt hem från jobb och försöker få tag i min BM. bläääää
Mf är ett faktum nu. Blöder så mycket och har fruktansvärt ont.
Jag undrar om någon vill se och analysera mitt graviditetstest eller om det inte är då intressant?