SecretlyMe skrev 2014-11-26 08:06:14 följande:
Vad kul att höra från er alla! Tråkigt att höra att många av er lider av illamående och känner er deprimerade - inte så konstigt under denna årstid och med kroppen full av hormoner. Skickar er en bamsekram och hoppas ni får se massa bebisar innan jul :)
Gummsan, jag förstår att du känner dig nedslagen och inte tagen på allvar. Men det här är för ditt eget bästa så stå på dig och ryt ifrån. Säg att du vill komma in på kontroll snarast och våga stå på dig. Hoppas du får se en liten sen <3
I övrigt så drar ni inte ner mig iallafall med gravidsnack men andra kanske tycker det sticker lite. Jag känner mig inte fullt lika pmsig och sur längre över att vi inte blir gravida och "alla andra blir det" för vi kan inte göra mer än vad de andra kan - ha regelbundet sex kring äl.
Hoppas ni får en bra onsdag allihop :)
Illamåendet är verkligen tufft, och då har jag inte spytt än, men jag vet inte vad jag ska göra om jag börjar spy också. Så himla störande att jag alltid är som mest illamående på jobbet fram till lunch, det är ju inte som att man går in på toaletten och hulkar hur som helst.
På måndag har vi inskrivning och ska titta på den lilla bebisen :) Är andra dagen med en kännbar växtvärk nu (+ illamåendet, tröttheten och brösten sen tidigare) så jag känner mig inte lika orolig heller. Men det kommer såklart i vågor.
Du ska se att vips så får du ett plus på stickan! Så himla kul att höra att du "accepterar" hela bebisverkstaden lite bättre nu och att det verkar bli bättre mellan dig och killen. <3