• NILE90

BIM September 2014

Ellonbellon skrev 2014-10-28 13:46:04 följande:

NILE90 skrev 2014-10-28 13:37:41 följande:

Haha, man är aldrig nöjd ;)
    Haha neej, men man hade ju hoppats på att föda barn innan sommaren ;) Dels för beläggningens skull men också för värmens skull. 
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-28 14:54:09 följande:
    GRAVID!!!!
    Neeej neeej. Bara tillfällig åksjuka säkert. Var illamående precis innan lunch, trodde det var för att jag var hungrig, och sen blev det värre efter lunchen. 
  • NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-28 15:47:30 följande:

Jaa, juni hade ju varit perfekt, man slipper köpa massa stora och dyra kläder och man klarar sig undan sommarehettan :)

Alltså det här med flytningar, för att vara lite äcklig. Jag har det i princip aldrig, men om jag stoppar in fingret så är jag ju fuktig. Men i min app ska man då regga vad det är för färg och konsistens. Det är ju svårt när man inte har flytningar, ska man regga som torr eller det man får på fingret?? I så fall har jag typ krämig vit eller genomskinlig. Det kommer typ som en genomskinlig hinna på fingret som är lite hudkrämskladdig och blir vit om man duttar med den...

Hur menar du att din är? (om du vill gå närmre in på det haha)

Jag har ju inte flytningar som rinner ut, och när jag väl har det så är det väldigt lite. Men jag känner på min livmodertapp(som jag äntligen har hittat!!!) några dagar i veckan och då känner jag ju där inne att det finns väldigt mycket lotion/hudkrämsaktiga flytningar. Tidigare har jag aldrig fått ut något men denna vecka är det annorlunda för nu när jag drar ut fingret ser det typ ut som att jag stoppat det i ett glas med yoghurt varje gång. Så skulle jag beskriva mina så skulle jag säga krämiga och lite vitgula. Bygga-bro sekret har jag aldrig haft.
  • NILE90
    Zora skrev 2014-10-28 15:52:34 följande:

Så där tänker jag också.. Vill helst inte få barn juli/augusti pga värme och fullbelagda förlossningar, barnmorskor på semester osv.. Och bara därför blir jag väl gravid nu el nästa månad ha ha!

Jag skulle ju ha ett februari/mars barn var det tänkt.. Men tji fick jag.. blir glad när det än blir, även om det nu skulle bli vid "fel" tidpunkt

Vi hade ju kanske tänkt oss ett maj/juni barn, men det gick ju inte så bra. Juli passar väl egentligen också väldigt bra med tanke på mannens semester, han får ju vara hemma jättelänge om det kommer ett sommarbarn :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-28 16:59:52 följande:

Är så jävla pms:ig, både igår och idag. Så jävla arg och sur. Tycker t.o.m det är jobbigt när ni diskuterar symtom hejvilt här inne. Därför ger jag mig iväg en sväng och önskar er en trevlig kväll ;) <3

Man får vara pms:ig och tycka det är jobbigt. Hade jag också tyckt, om det inte gällde mig själv såklart. Ha en mysig kväll nu <3
  • NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-28 19:16:49 följande:

Mmm, låter som minna lite. Fast idag försvann tappen så långt bak att jag knappt når den... aldrig varit med om så man blir så klart lite extra hoppfull. Men kan lika gärna vara kroppens sätt att fucka mitt psyke denna månad också ;)

Jag har ju aldrig känt min tapp tidigare så det är ju första månaden nu. Men idag var den bakåtvänd, ganska högt upp, stängd(vart var hålet liksom?!) och ganska hård men inte lika hård som vid ÄL. Tror det där med tappen också är en väldigt individuell grej.
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-28 20:55:25 följande:

Jag kan aldrig känna min tapp.

Det kunde inte jag heller, fram till för två veckor sen då jag satte mig på huk på golvet och kände. Det är ju precis att långfingret känner den så den sitter ju långt in. :)
  • NILE90

Tempen är fortfarande hög idag, 0,4 grader lägre än igår men bra mycket högre än var det "tredje trappsteget" börjar.

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-29 05:16:11 följande:

när ska du testa dig????

OM inte mensen kommit på fredag på BIM så väntar jag nog till söndagmorgon. :D
Svar på tråden BIM September 2014