BIM September 2014
NILE90 skrev 2014-10-28 13:37:41 följande:
Haha, man är aldrig nöjd ;)
NILE90 skrev 2014-10-28 13:37:41 följande:
Jaa, juni hade ju varit perfekt, man slipper köpa massa stora och dyra kläder och man klarar sig undan sommarehettan :)
Alltså det här med flytningar, för att vara lite äcklig. Jag har det i princip aldrig, men om jag stoppar in fingret så är jag ju fuktig. Men i min app ska man då regga vad det är för färg och konsistens. Det är ju svårt när man inte har flytningar, ska man regga som torr eller det man får på fingret?? I så fall har jag typ krämig vit eller genomskinlig. Det kommer typ som en genomskinlig hinna på fingret som är lite hudkrämskladdig och blir vit om man duttar med den...
Hur menar du att din är? (om du vill gå närmre in på det haha)
Så där tänker jag också.. Vill helst inte få barn juli/augusti pga värme och fullbelagda förlossningar, barnmorskor på semester osv.. Och bara därför blir jag väl gravid nu el nästa månad ha ha!
Jag skulle ju ha ett februari/mars barn var det tänkt.. Men tji fick jag.. blir glad när det än blir, även om det nu skulle bli vid "fel" tidpunkt
Är så jävla pms:ig, både igår och idag. Så jävla arg och sur. Tycker t.o.m det är jobbigt när ni diskuterar symtom hejvilt här inne. Därför ger jag mig iväg en sväng och önskar er en trevlig kväll ;) <3
Mmm, låter som minna lite. Fast idag försvann tappen så långt bak att jag knappt når den... aldrig varit med om så man blir så klart lite extra hoppfull. Men kan lika gärna vara kroppens sätt att fucka mitt psyke denna månad också ;)
Jag kan aldrig känna min tapp.
Tempen är fortfarande hög idag, 0,4 grader lägre än igår men bra mycket högre än var det "tredje trappsteget" börjar.
Menar ju såklart 0,04grader...haha
när ska du testa dig????