BIM September 2014
Jag vet inte varför. Men heyorange, jag tror du är gravid denna gång.
Känner nästan på mig att vi kommer bli det oxå, men det kan likväl vara önsketänkande :)
Jag vet inte varför. Men heyorange, jag tror du är gravid denna gång.
Känner nästan på mig att vi kommer bli det oxå, men det kan likväl vara önsketänkande :)
Tog en cb test nu då jag va lite skeptisk till testet imorse, känns så skönt att få det bekräftat:) tänk att våran lille pojk ska bli storebror:)
Åh jag är också nervös för att ta ett digitalt!
Mitt digitala stegrades aldrig från 1-2 veckor till 2-3 sist, så det spökar lite.
men jag är sååå sugen på att ta ett! :) har två hemma!
hoppas att det är okej att jag stannar kvar här och följer er andras resa, känns tråkigt att lämna när man varit inne varje dag och läst vad alla skriver?!
Jag tycker att det skulle vara sjukt roligt om alla som plussar men också alla som får kämpa igen nästa månad stannar i samma tråd! Jag har fått så mycke tycke för er alla och jag vill ju följa alla er vare sig ni är gravida eller kämpar! Och jag kommer absolut inte tycka att det är jobbigt om ni som fått glädjen att plussa, pratar om graviditet! Så kan inte alla stanna och vi kämpar allihopa tillsammans? Graviditet är inte enkel att gå igen heller! Och vi kan alla stötta varandra gravid som icke gravid! <3
Bästa tråden ever <3