• Bebben84

BIM September 2014

FiiaN skrev 2014-09-10 14:15:04 följande:
    Det förstår jag :) Min syster ringde mig för prick en vecka sedan och sa att hon va gravid, tror hon berättade det för sin sambo på telefon och även för sin mamma på telefon (vi har olika mammor). Så skulle inte jag vilja framför en sån härlig nyhet, men alla är vi olika ;)
    Va det du som hade fått en tydlig blodåder på bröstet? eller genom vårtgården? :)
    nä men precis :)

Yes det var jag Skrattande. Extremt tydlig som buktar ut på vårtgården. Den är så brutal att jag skrattade till lite Tungan ute
  • Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-09-10 14:17:45 följande:
    <3 ja vill ju bara testa på lite andra grejor..

Känner inte alls för att jobba inom pub eller fin restaurang.. Får ja inte denna tjänsten kommer ja söka praktik på City Gross.. Men inte de gillar han direkt :( du e duktig på att laga mat å du ska jobba med de du e utbildad till :( orkar inte ta en diskussion med honom heller :(
    Följ ditt hjärta och gör det du vill. Punkt. Det är ju du som ska jobba där, inte han Glad
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 14:19:47 följande:
    Jo absolut men han har haft en tuff tid nu (förutom vårt ma och mf) så vill att han ska få slippa mer på ett tag. Statistiken är inte på vår sida ännu tyvärr.

Så vi får se hur länge jag kan hålla mig ;)
    Ok då förstår jag. Fint av dig <3
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 14:19:47 följande:
    Jo absolut men han har haft en tuff tid nu (förutom vårt ma och mf) så vill att han ska få slippa mer på ett tag. Statistiken är inte på vår sida ännu tyvärr.

Så vi får se hur länge jag kan hålla mig ;)
    Och jag hoppas innerligt att du får berätta jordens finaste nyhet till honom snart :)
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-10 14:20:08 följande:
    Haha tur man är lättroad ibland ;) Jag såg idag att jag börjat få tydligare ådror på bröstet, och två som går genom vårtgården, dock inte så brutala som din låter, haha!
    Haha min kanske var extra brutal Tungan ute. Det bådar ju gott för din del i alla fall Glad
  • Bebben84
    Peeernilla skrev 2014-09-10 14:29:29 följande:
    Men gud! Det var en sanndröm!! Vad underbart!! Stort jäkla grattis hörru!! Jag har haft som mensvärk idag så jag antar att det inte tog sig. Ska testa på bim och se!
    Ja det var ju det <3 heeeelt ofattbart! Tack söta du!
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-10 14:51:19 följande:
    Ja den va nog det :P Jag hoppas verkligen det blir ett positivt test i helgen! Annars har jag ju fått massa nya bristningar på brösten i onödan...
    Håller alla tummar och tår!! Baby
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-10 16:32:35 följande:

Grattis till er som plussat <3

Bebben: Jag sa ju att du var gravid!!! smile1.gif Sååå glad för din skull<3

Tack :)

Ja alla verkar ha trott det utom jag :). Tror fortfarande inte på det.
  • Bebben84
    CarlaVeloso skrev 2014-09-10 16:49:24 följande:

Kunde inte hålla mig utan tog ett till test nu på eftermiddagen. Är det någon mer än jag som ser ett superdupersvagt streck? Är säkert inget men jag hoppas såååå!! php5zTkmF93841.jpg

Grattis!!!
Svar på tråden BIM September 2014