BIM September 2014
ÄL har redan skett. Neg ÄL-test och tempen har höjts från gårdagens 36.1 till 36.6. Hade ganska ont i magen i natt så kanske var det ÄL jag kände av?
ÄL har redan skett. Neg ÄL-test och tempen har höjts från gårdagens 36.1 till 36.6. Hade ganska ont i magen i natt så kanske var det ÄL jag kände av?
Såhär ser min kurva ut.
Kaaan ha varit ett tunt streck på morgonens test, vågar dock inte börja hoppas ifall ögonen spelade mig ett spratt! Blir ett test imorgonbitti också :)
Imorse rann de te när jag satte mig upp i sängen, ni vet sådär som de kan göra dagen efter mannen kommit i en. Men jag hade sex för 3 dagar sen haha. Detta var alltså en stor vattnig flytning!
Hur är det där med flytningar efter äl, graviditet och inte graviditet?
Nu har den långa väntan på BIM återigen börjat. Hoppas tiden går snabbt!
Åh jag hade en sån fin dröm. Drömde att sambon köpte en massa saker till bebisen. I drömmen sa jag till honom att jag är ju inte ens gravid ännu. Nä sa han men det kommer. Lyckades också i drömmen att övertala honom att vi skulle ta en tur till gekås i ullared och inhandla alla bebissaker. Men det där händer nog inte i verkligheten. Till gekås får jag åka själv.
Hur såg dagens test ut Lizzie?
förresten så sjönk min temp med 0,2 grader. från 36.6 igår till 36.4. betyder det att jag inte haft ÄL? för den ska väl hålla sig på samma nivå i minst 3 dagar? eller har jag fel?