• Pyret 85

BIM September 2014

Alltså nu inbillar jag mig säkert. Tog ju ett test förut (hållit mig 3 timmar) som visade negativt. Tog ett till test nu, mest för skojs skull efter att ha hållit mig 5 timmar. Och mina ögon ser ett svagt streck! Är det bara jag? Postar både originalet och redigerade.

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 15:13:01 följande:
    Hur mår du egentligen?
    grät en skvätt sen försvann det igen
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 15:16:10 följande:

Jag ser på det redigerade, men ge det nån dag eftersom redigerat likväl kan vara ofärgat så att säga.

ja ett streck är där alltså i verkligheten men svårt att se om det är rosa eller inte för det är SÅÅÅ svagt!
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 15:20:28 följande:
    Syftade på allt som pågår. Du mår illa, har yrsel och gråter. Jag bortser från graviditet och frågar av sympati hur du mår rent psykiskt.

Nu hoppas jag ju givetvis att allt det här beror på graviditet men tycker att alla dessa fysiska symtom som du har kan vara lite väl tidigt för en graviditet. Inget illa menat alls, inte så att jag sitter och menar "du kan inte vara gravid, du bara inbillar dig" utan jag säger allt i ren omtanke. Hoppas du förstår vad jag menar.
    Jag mår bra rent psykiskt. Men vem vet jag kanske är skengravid?
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 15:20:28 följande:
    Syftade på allt som pågår. Du mår illa, har yrsel och gråter. Jag bortser från graviditet och frågar av sympati hur du mår rent psykiskt.

Nu hoppas jag ju givetvis att allt det här beror på graviditet men tycker att alla dessa fysiska symtom som du har kan vara lite väl tidigt för en graviditet. Inget illa menat alls, inte så att jag sitter och menar "du kan inte vara gravid, du bara inbillar dig" utan jag säger allt i ren omtanke. Hoppas du förstår vad jag menar.
    Tack för omtanken <3
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 15:26:28 följande:
    Tänkte eftersom du grät :( För att vara lite ot så har jag när jag mått dåligt fått flera konstiga fysiska symtom. Ofta illamående, svårt för att äta/äter hela tiden, ont i hela kroppen och ett jävla humör. Därför jag frågar.

Förmodligen är du inte skengravid, tycker testet visar på annat jag :)
    alltså jag tycker ju att det är lite jobbigt nu med alla graviditeter runt omkring mig.

Ibland påminns man ju om sin egen graviditet. speciellt när min syster ska ha barn samtidigt som jag skulle fått. Men jag känner mig inte ledsen över missfallet längre. ja jag vet inte. tack för att du bryr dig <3 
  • Pyret 85

Ja det ska bli allas vår tur nu tycker jag!! Jag har typ 10 personer (vänner och bekanta och föräldrar till barn på jobbet) som är gravida nu. Varav 2 står mig väldigt nära, min syster och en av mina bästa tjejkompisar. 

Tack! ja den sorgen man kände efter mf var inte att leka med. som tur är går det över. Kan inte ens föreställa mig hur det hade känts om jag var längre gången så tur ändå det hände när det hände.

Svärmor (som är medium) har berättat att samma själ kommer att komma till oss igen. Och detta kommer inte hända så länge sorgen efter mf finns kvar. Men det känner jag inte att den gör nu. Men vi får väl se.

• Pyret 85

Jag har inga CB. Eller jo jag har ett digitalt men det väntar jag med tills jag är nästan helt säker.

Svar på tråden BIM September 2014