• Pyret 85

BIM September 2014

Malinbarre skrev 2014-10-04 09:28:35 följande:

Jag var aldrig gravid. Känner mig jätte lurad. Nedstämd som fan kan man säga. Jävla skit test. Ska aldrig mer testa clearblue. :( "bättre lycka nästa gång" som man hatar att höra..

ditt test som var så tydligt. hur är det möjligt? Har du testat med fler test?
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-03 22:44:16 följande:

Fortsätter hålla tummarna för dig.

Jag är väldigt ledsen, nedstämd och trött just nu. Inte bara pga att vi inte lyckats, utan av privata angelägenheter. Jag orkar lixom inte bry mig om mycket nu och glädjen är som bortblåst. Men det vänder väl.. Min man är fantastisk och stöttar mig mycket. Jag är lyckligt lottad.

Hoppas du får en bra helg. Kram

KRAM <3
  • Pyret 85

Idag har jag äntligen fått lite äggviteflytningar. Neg ÄL-test idag så jag hoppas på positivt om nån dag. Ont i magen har jag också idag, typ mensvärk.

• Pyret 85
    Gummsan skrev 2014-10-05 07:44:17 följande:

Äl-test. Va tror ni? Dag 21 idag så verkar som cykeln blir längre än 36 dagar denna gången :-/ phpFVYFR748333.jpg

Håller med de övriga om att lördag em är positivt.
  • Pyret 85

Oj oj vilken molvärk jag har idag. Och kraftiga äggviteflytningar så om inte ÄL-testet är positivt när jag kommer hem så vet jag inte vad som händer med min kropp.

• Pyret 85
    Gummsan skrev 2014-10-05 12:57:42 följande:
    Men om du har älflytningar så är väl äl nu? Testen visar ju innan äl ska komma. Eller har du tagit test även innan älflytningarna kom?
    Jag brukar ha ÄL på flytningarnas sista dag. Och de är inte så kraftiga än som jag trodde. Kändes som jag hade mens förut men det hade inte kommit något alls i trosorna och det brukar det alltså göra.
  • Pyret 85
    Milie skrev 2014-10-06 17:38:15 följande:

Jag ligger däckad i en förkylning. Vaknade med halsont igår och idag blev det värre. Kom hem vid 12 och gick och la mig och här ligger jag än. Uppsidan är att jag inte fått någon mens än!

krya på dig!
  • Pyret 85

Här verkar det inte bli nån ÄL eller så har jag missat det helt. Fick ju äggviteflytningar i lördags kväll och hade en del igår men ÄL-testerna visar negativt. Idag är där inga flytningar alls. Tempen låg på 36.3 imorse så om ÄL varit borde ju tempen stigit?

Svar på tråden BIM September 2014