BIM September 2014
Jag var aldrig gravid. Känner mig jätte lurad. Nedstämd som fan kan man säga. Jävla skit test. Ska aldrig mer testa clearblue. :( "bättre lycka nästa gång" som man hatar att höra..
Jag var aldrig gravid. Känner mig jätte lurad. Nedstämd som fan kan man säga. Jävla skit test. Ska aldrig mer testa clearblue. :( "bättre lycka nästa gång" som man hatar att höra..
Fortsätter hålla tummarna för dig.
Jag är väldigt ledsen, nedstämd och trött just nu. Inte bara pga att vi inte lyckats, utan av privata angelägenheter. Jag orkar lixom inte bry mig om mycket nu och glädjen är som bortblåst. Men det vänder väl.. Min man är fantastisk och stöttar mig mycket. Jag är lyckligt lottad.
Hoppas du får en bra helg. Kram
Idag har jag äntligen fått lite äggviteflytningar. Neg ÄL-test idag så jag hoppas på positivt om nån dag. Ont i magen har jag också idag, typ mensvärk.
Äl-test. Va tror ni? Dag 21 idag så verkar som cykeln blir längre än 36 dagar denna gången :-/
Oj oj vilken molvärk jag har idag. Och kraftiga äggviteflytningar så om inte ÄL-testet är positivt när jag kommer hem så vet jag inte vad som händer med min kropp.
nähä, ÄL-testet var negativt... suck...
Hur har det gått för dug idag milie?
Jag ligger däckad i en förkylning. Vaknade med halsont igår och idag blev det värre. Kom hem vid 12 och gick och la mig och här ligger jag än. Uppsidan är att jag inte fått någon mens än!
Här verkar det inte bli nån ÄL eller så har jag missat det helt. Fick ju äggviteflytningar i lördags kväll och hade en del igår men ÄL-testerna visar negativt. Idag är där inga flytningar alls. Tempen låg på 36.3 imorse så om ÄL varit borde ju tempen stigit?