• NILE90

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-09-26 12:20:38 följande:

Nej, jag har hört det citatet så många.gånger nu att jag blir spy-lé ^^

Okej. Jag har alltid haft ömma bröst mellan äl och mens sen jag fick min mens när jag var 13år.

Hahah jag förstår det. Samma med det där skitcitatet "Slaaaapppna aaaaav så händer det" "Tänk i på det så händer det". Fuck u till att som säger så till någon som försöker. Fy bubblan. haha. 

Då är det kanske ett tecken att du har ett litet frö i magen när du inte har ömma bröst då? ;) 
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-26 12:46:24 följande:

Hahaha precis! Så less, men en del av det är ju sant.. Däremot blir man inte mer gravid för att man slappnar av, finns inga belägg för det :p

Jag vågar inte hoppas lika starkt längre men hoppas självklart att du har rätt.. :)

Jag hoppas i alla fall att du är gravid nu :)

Har precis tagit helg, försöker ladda för en helg med svärföräldrarna...är inte så väldigt sugen men det är vÄL bara att bita ihop.
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-26 13:29:59 följande:

Tack, detsamma! :)

Jaså? Osams? :/

NjAa svärmor har problem att klippa navelsträngen till sin son, så det får ju massa följder. :P
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-26 15:34:00 följande:

Ah.. Det lät jobbigt :| Haft en liknande situation med mitt ex. Så jag förstår dig fullt ut haha :p

Lycka till och ha så trevligt ;)

Jaa det är ju så att det är bara min sambos åsikt som räknas, oavsett vad det gäller. Och jag är väl lite för ärlig av mig och säger vad jag tycker och hon gillar inte att bli kritiserad så därför är väl inte jag den bästa svärdottern man kan ha. :P haha.
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-26 15:56:55 följande:

Haha vilket drama.. Tycker du verkar vara en fantastisk tjej :)

Hahaha jaa det blir alltid så mycket knepiheter när vi varit där allihopa, vi och sambons bror och hans tjej. Hej och hå.

Tack! Du verkar underbar du med! :)
  • NILE90
    Sawgni skrev 2014-09-26 17:43:16 följande:

Eftermiddagsurin, dessutom kissat en timme innan. Apotekets test som visar från BIM. Taget 2 dagar innan. Är det ett streck eller inte? Lär testa igen imorgon bitti, sen har jag inga fler men märks väl på söndag/ måndag om mensen kommer :p

Det är ett streck!! Grattis :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-26 18:18:15 följande:

Jag har bestämt mig, jag testar imorgon. Men tänker inte ta de jag har hemma, de mäter från 50mIu (gissar jag på, står "kan tas så tidigt som dagen efter förväntad mens") utan köper ett CB ikväll. Håller tummarna....

Åh, hoppas!! Håller tummarna :)
  • NILE90
    Emmissara skrev 2014-09-26 18:06:02 följande:

Tyckte de va svårt att få det på kort så tar med lite olika, tror dock bara att det är önsketänkande

Ser tyvärr inget jag heller... :(
  • NILE90
    Milie skrev 2014-09-26 21:56:27 följande:

Men snälla nån. Ska man inte kunna ha olika åsikter? Om de flesta av er tycker att man endast ska kommentera de som tycker precis som en själv så är det nog jag som ska söka mig till en annan tråd. Diskussioner är ju 100% av meningen med vanliga trådar och även om såna här trådar är speciella så borde det inte dyka till 0%.

Poängterar att jag inte är det minsta sur eller arg. Jag gillar bara inte att använda smileys.

Har jag missat ytterligare en diskussion? Eller syftar du till det som pågick här inne igår? ;D
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-27 06:20:56 följande:

Jag är inte gravid och tempen sjunker. Blir inget denna gång.

Neeej vad tråkigt!! :(
Svar på tråden BIM September 2014