• Bebben84

BIM September 2014

VioloLaviose skrev 2014-09-05 08:20:06 följande:

Och nu är där ett sådant streck igen, antagligen spök. Vilken ond jävel bland molnen är det som gör såhär mot mig ?! :'(

Har du provar med andra tester?
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-09-05 09:10:41 följande:
    De flesta får två streck på stickan under hela cykeln. :) 
    Jag har aldrig fått det innan, därför jag reagerade :)
  • Bebben84
    Paulas mamma skrev 2014-09-05 10:27:34 följande:

Fast nu läste jag att kort lutealfas inte är så bra. Svårare att bli gravid. Jag blir tokig av att analysera allt detta hela tiden :(

Jag har kort lutealfas och fick provera utskrivet av min gyn
  • Bebben84
    sanara88 skrev 2014-09-05 14:26:38 följande:

Nu känner jag mig mer trygg på att jag är gravid,svagt plus på rfsus test och glad gubbe på äl test. Detta borde jag väl kunna lita på? :D Bim på måndag :)

Men trodde du redan plussat :O
  • Bebben84
    sanara88 skrev 2014-09-05 14:26:38 följande:

Nu känner jag mig mer trygg på att jag är gravid,svagt plus på rfsus test och glad gubbe på äl test. Detta borde jag väl kunna lita på? :D Bim på måndag :)

Jag tog också ett ÄL-test imorse som visade ett starkare streck än jag fått vid ÄL men hört överallt att det betyder INTE att jag är preggo. Så tar det hela med ro. Det visar sig liksom :)

Men ditt test från RFSU låter väldigt lovande :)
  • Bebben84
    Gummsan skrev 2014-09-05 12:00:48 följande:

Ni som är test galningar som mig. När hade ni börjat testa om ni hade äl typ i måndags?

ÄL+10 skulle jag säga :). Men är man testgalen så är det kanske svårt att hålla sig dit :)
  • Bebben84
    1StoltMamma skrev 2014-09-05 21:17:59 följande:

Ni som precis haft äl, hur känner ni er? Jag känner mig helt uppblåst och kommer molande värk från och till

Jag har bara en träningsvärkskänsls i tjejmagen och lite ner mot ljumskarna. Annars mår jag oförskämt bra. Lite uppblåst känner jag mig också. Men annars ovanligt pigg :)
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-05 23:27:20 följande:

Har sedan 2 dagar tillbaka mått illa morgon och kväll som har ökat i styrka för varje dag som gått, haft huvudvärk till och från samt fått mycket flytningar och har humörsvängningar. Brukar aldrig ha något av dessa så jag håller tummarna för att det kan ha tagit sig! :) Om nu inte kroppen spelar mig ett rejält spratt, vilket inte skulle förvåna mig heller ;)

Wow! Låter väldigt lovande :). Vi har samma BIM minns jag :). När har du tänkt testa? Jag tänker ta ett test måndag morgon när vi är på ÄL+10. Känner inga symptom alls förutom en skum känsla i tjejmagen. Typ som träningsvärk som stramar nedåt mot ljumskarna. Men annars mår jag toppen! Är gladare än vanligt och piggare än vanligt :). Jag har haft det så jäkla jobbigt föregående cyklar så jag njuter just nu oavsett resultat på Stickan :)
  • Bebben84
    Hummingbirden skrev 2014-09-06 16:17:46 följande:

php9Zp9nX88523.jpg

Bim-6 (evt mindre till bim lite osäker få äl kändes tidigare)

Vad tror ni?

Det är ett plus!!! Grattis :)
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-09-06 16:59:07 följande:

Ronja111.
    Tack för att du stöttar mig. Testade du också i morse?

Kramar till dig <3
Svar på tråden BIM September 2014