BIM September 2014
Och nu är där ett sådant streck igen, antagligen spök. Vilken ond jävel bland molnen är det som gör såhär mot mig ?! :'(
Och nu är där ett sådant streck igen, antagligen spök. Vilken ond jävel bland molnen är det som gör såhär mot mig ?! :'(
Fast nu läste jag att kort lutealfas inte är så bra. Svårare att bli gravid. Jag blir tokig av att analysera allt detta hela tiden :(
Nu känner jag mig mer trygg på att jag är gravid,svagt plus på rfsus test och glad gubbe på äl test. Detta borde jag väl kunna lita på? :D Bim på måndag :)
Nu känner jag mig mer trygg på att jag är gravid,svagt plus på rfsus test och glad gubbe på äl test. Detta borde jag väl kunna lita på? :D Bim på måndag :)
Ni som är test galningar som mig. När hade ni börjat testa om ni hade äl typ i måndags?
Ni som precis haft äl, hur känner ni er? Jag känner mig helt uppblåst och kommer molande värk från och till
Har sedan 2 dagar tillbaka mått illa morgon och kväll som har ökat i styrka för varje dag som gått, haft huvudvärk till och från samt fått mycket flytningar och har humörsvängningar. Brukar aldrig ha något av dessa så jag håller tummarna för att det kan ha tagit sig! :) Om nu inte kroppen spelar mig ett rejält spratt, vilket inte skulle förvåna mig heller ;)
Bim-6 (evt mindre till bim lite osäker få äl kändes tidigare)
Vad tror ni?
Ronja111.
Tack för att du stöttar mig. Testade du också i morse?