• Bebben84

BIM September 2014

Hmm, lite starkare "ilningar" i tjejmagen idag. Går ner mot ljumskarna också. Fick även illamåendeattack idag, åt då ett halvt plommon och det gick över. Lite stickningar bakom naveln också. Aldrig känt det här. Helt säkert är i alla fall att ingen cykel är den andra lik :)

• Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-03 22:10:22 följande:
    Är det okej att säga igår? ;) haha.

Men tisdag har jag sagt. Dock plussade jag inte förrän äl+13 förra gången men det blev mf bara 7 dagar efter plus och blev aldrig högre på det digitala.

Dudå? :)
    Haha! :D

Jag tänkte ta ett test på måndag. Är på ÄL+10 då. Hur har du mått? Några känningar?
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-04 00:47:31 följande:
    Galet svullen och lite småont.

Du då? :)
    Jag har inga känningar förutom som träningsvärk och ilningar i tjejmagen och ner mot ljumskarna. Tar inget som ett tecken längre efter att ha fått bokens alla "tecken" flera ggr :)
  • Bebben84
    flugsvampis skrev 2014-09-04 06:26:00 följande:

phpwMKNws77782.jpg

Är det jag som är paranoid eller finns det faktiskt två sträck på detta testet? Trodde av hela mitt hjärta att det skulle vara lika toknegativt som de andra jag tagit så medan det låg o beslutade sig så torkade jag min stackars hunds diarrépölar :( så testet kan ha legat någon minut eller två för länge.

Jag är på BIM+2 har har redan haft otroliga humörsvängningar o känt mig nere sen äl. Har haft rosa flytning igår och dagen före bim. Har haft ont i brösten (ett åt gången, aldrig samtidigt) precis som före varje vanlig mens. Har känt "mensvärk" till o från ända sedan ÄL.

Kan det verkligen vara så att vi lyckats på första försöket?!

Stort grattis! :)
  • Bebben84

ÄL+6 idag och "träningsvärken" fortsätter att ila ner mot ljumskarna. Kommer och går hela tiden. Ibland känns dom lite mer, ibland lite mindre.

Hur mår ni som är på ungefär samma dag?

• Bebben84
    VioloLaviose skrev 2014-09-04 11:55:06 följande:
    Han vet nu när jag fått missvisande eller sådär spökstreck. Men när det blir solklart positivt så kommer jag överraska. Du då? :)

Har ni något tips på skojjigt sätt att berätta?
    Jag testar själv så kommer definitivt överraska sambon :)

Kommer köpa babystrumpor som det står "I <3 Dad" på och ta ett digitalt test sol visar "gravid" och slå in i ett paket :). Är min dotter hos sin pappa då så planerar jag in en dundermyskväll med god mat och så :)
  • Bebben84

Hmm, hård tapp. Hur ska jag tolka det? Första månaden som jag känner på tappen och jämför. Innan ÄL var den mjuk, nu är den hård. Har ni så innan mens?

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-04 15:38:16 följande:

Min tapp pendlar mycket, den blir faktiskt rätt hård någon dag innan mensen. Men det där med tappen är.inget att gå på, jag ser inget specifikt mönster förutom det jag just beskrev. Däremot SÄGS DET att den är låg och mjuk när den ska släppa ut mensen.

Ok då ska jag inte känna efter mer helt enkelt :). Blir bara förvirrad :P
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-04 15:47:35 följande:

Tog ett test idag kunde inte hålla mig.. Tok blankt :(

Hoppet försvann helt..

Tappa inte hoppet! Det är väldigt tidigt ännu <3
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-04 16:07:29 följande:
    Jo det är väl det.

När ska man testa igen då?
    Jag SJs testa måndag morgon. Orkar du vänts tills dess och testa "med" mig? :)
Svar på tråden BIM September 2014