BIM September 2014
Här vart det blankt iaf. Men en bra stund kvar :-P
Här vart det blankt iaf. Men en bra stund kvar :-P
Kände just på tappen. Låg och hård. Så ingen bebis denna månad då. Hoppas mensen kommer tidigt då :)
Du kan inte avgöra det via tappen...
Jag läser olika överallt och tycker inte man ska gå på tappen alls. Tempning däremot är väldigt bra sätt att indikera mens eller grav.
Tror inte jag uppdaterat men fick mensen för 6 dagar sen, kör på andra försöket och BIM den 29 september.
Jag testade med CB för 9 år sedan när jag blev gravid med min dotter. Testade på BIM och fick neg. Fick veta en vecka senare att jag var gravid genom blodprov. Så, så länge mensen inte är här så ger vi inte upp tjejer :)
Hej!
Tänkte hänga på om jag får!?
Fick avsluta för tre, snart fyra, veckor sedan efter att vi i vecka 18 fick reda på att barnet dött!
Men nu är vi igång igen och hade positivt äl-test igår så bim blir 21/9! Hoppas på bättre lycka denna gången! Har två underbara döttrar sen innan på 3,5 år och 16 månader!
Upptäckte just den sjukaste blodådran på min ena tutte! Helt bisarr! Det går över bröstvårtan och sticker verkligen upp. Ser stört ut :O. Jag har silikon i brösten och har alltid lite synliga blodådror men denna var helt ny! Blodådror kan betyda mens också så tänker inte försöka tyda det på något sätt. Bara chockad för aldrig haft så innan :O haha!
Bebben84: ja det har han, tiden har gått så himla fort, snart är dom tonåringar ????????