• NILE90

BIM September 2014

gabriellap skrev 2014-09-25 10:28:44 följande:

Nu får du ge dig!

Jag säger bara vad JAG tycker och hur JAG hade tänkt. Försök själv att sätta dig in i en situation där du får ett solklart plus på en sticka, men var det senare visar sig att det inte finns en skymt av en bebis i magen, hade du tagit det med ro och tänkt att alla (Testlagret) gör väl fel någon gång så då är det acceptabelt? 

Jag är jätteglad för alla som får plus här i tråden, men jag vill upplysa alla om att det framkommit att det är ett fel på många av stickorna från den batchen så man dubbelkollar. Vad är det för fel med det? 
  • NILE90
    gabriellap skrev 2014-09-25 10:25:27 följande:

Håller helt med dig :) känns lite som att vissa inte kan glädjas åt andra i denna tråd vilket känns riktigt dumt .det finns miljontals produkter i detta land och det kommer alltid finnas fel på vissa av sakerna , vet inte hur många gånger jag fått skugga på cb eller där resterna fastnat men inte slutar jag köpa dom för det. Tycker att vissa borde ha trevligare ton här annars har man knget här att göra. Jag misstror inte dig med en graviditet iaf , det är solklart att du är gravid så lycka till :)

Tycker vissa borde läsa andras recensioner av den senaste batchen innan vissa uttalar sig. Återkom gärna när du själv får ett falskt positivt och berätta hur kul det kändes. 
  • NILE90
    VioloLaviose skrev 2014-09-25 10:38:16 följande:
    Håller helt med dig! Vadå Inte kunna glädjas, klart man blir smått avundsjuk men vi är väl inga häxor här som inte har någon medmänsklighet!
    Nej men det finns det uppenbarligen vissa som tycker. Flört Personligen hade jag bara blivit glad över att någon varnar om en sticka som jag fått positivt på. Men då är man ju en häxa som inte vill att andra ska få plus. 
  • NILE90
    gabriellap skrev 2014-09-25 10:42:10 följande:

För att du har ingen trevlig upplysning att komma med , ser du inte själv hur du framstår dig själv när du skriver vissa saker? Ja okej hur kommer det sig att cv tex vis har gett mig spökstreck i 30%av fallen men inte har jag deppat över det eller slutat köpa dom , ge dig nu och lägg mer krut på dig själv

Nej min upplysning kanske inte är trevlig, men det är sanningen. Ska vi stå och blunda för sanningen istället för att vara ärliga mot varandra?! Då är det väl bra mycket bättre att testa med ett annat märke en gång till och förhoppningsvis få plus än bara lita på att första testet stämmer, när det första testet gett flera felaktiga plus. 

Vad bra för dig att du inte deppat ner dig över ett falskt plus. Men alla är inte som dig, tyvärr! 

Det var av ren medmänsklighet som jag upplyste om att batch 140803 gett många falska plus. Sen får man göra vad man vill med den informationen. Det är du och en annan som förstorat upp det hela genom att påstå att vi som bara vill väl är såna som inte kan vara glada för andras skull. 
  • NILE90
    gabriellap skrev 2014-09-25 10:43:29 följande:

Tycker du ska lämna tråden eller bete dig .. Man ja ju undra vad du väljer

Passar det inte att bli upplyst om så viktiga saker som felaktiga test så är det väl ändå inte jag som ska gå. Jag kan hantera sanningen. Jag förnekar inte den som en annan. 
  • NILE90
    Nhv skrev 2014-09-25 10:51:34 följande:
    Ja jag får säga nå sånt. Hoppas verkligen att de är något denna gång! Speciellt nu när ja ändå måste stå ut med o komma på lögner :P Hon vet även att ja egentligen skulle ha min mens igår, så vet inte om hon på något vis kan ana nått. Hoppas inte.. Vill inte att hon vet nått än på ett tag.
    Om hon vet om att du skulle ha din mens igår så kan du ju säga att du fått den och har sån fruktansvärd mensvärk att du mår illa och inte är sugen på vin? 
  • NILE90
    VioloLaviose skrev 2014-09-25 10:57:03 följande:
    Hahaha men guuuud.... Alltså det är min moder och mina systrar som jag är riktigt tajt med, de ser också rakt igenom mig om jag ljuger. Haha så har jag inte en enda vän som ska ha barn. Eller jo en. Åh jag kan ha henne som syndabock!!

Skitbra idé att ställa sig i en annan kö!

Köpte du något alls den gången?
    Gå till kassan före dom, annars kan det ju hända att dom hänger på dig när du helt plötsligt byter kassa. Haha ;) 
  • NILE90
    VioloLaviose skrev 2014-09-25 11:22:59 följande:
    :)

Oj du det har jag ingen aning om ifall den kan! Är inte så haj på vilken del som är lutealfasen heller, är det mellan mens o äl eller äl och mens?

Påverkar det ens chanser om man har kort/lång? (Någon annan som kan svara kanske ? Hehe)

Åh då håller vi tummarna! Har du några symtom?

Du jag har den eviga väntan mot bim, 12 dagar kvar. Hade äl i tisdags :/ sååååå drygt
    Lutealfasen är den delen mellan ÄL och mens. Har man under 10 så rekommenderar dom att man kanske kollar upp det och får någon medicin som förlänger den lite :) 
  • NILE90
    VioloLaviose skrev 2014-09-25 11:29:51 följande:
    Aha! Men då undrar jag OCH liinis ifall lutealfasen kan rubbas ? :)
    De flesta säger att den inte kan det, att den alltid är konstant. Men min har varit någon dag hit och dit men oftast är den på 13 dagar. Men jag skulle inte säga att det är onormalt att den rubbas 1 dag fram eller tillbaka :) 
  • NILE90
    gabriellap skrev 2014-09-25 11:34:51 följande:

Jaha så nu är det personangrepp ni kommit till i detta steget , så du försöker antyda att jag inte kommer bli gravid denna månad ?

Herregud! Det är ju inte vi som gör en höna av en fjäder. 
Svar på tråden BIM September 2014