BIM September 2014
Nu får du ge dig!
Jag är jätteglad för alla som får plus här i tråden, men jag vill upplysa alla om att det framkommit att det är ett fel på många av stickorna från den batchen så man dubbelkollar. Vad är det för fel med det?
Nu får du ge dig!
Håller helt med dig :) känns lite som att vissa inte kan glädjas åt andra i denna tråd vilket känns riktigt dumt .det finns miljontals produkter i detta land och det kommer alltid finnas fel på vissa av sakerna , vet inte hur många gånger jag fått skugga på cb eller där resterna fastnat men inte slutar jag köpa dom för det. Tycker att vissa borde ha trevligare ton här annars har man knget här att göra. Jag misstror inte dig med en graviditet iaf , det är solklart att du är gravid så lycka till :)
För att du har ingen trevlig upplysning att komma med , ser du inte själv hur du framstår dig själv när du skriver vissa saker? Ja okej hur kommer det sig att cv tex vis har gett mig spökstreck i 30%av fallen men inte har jag deppat över det eller slutat köpa dom , ge dig nu och lägg mer krut på dig själv
Tycker du ska lämna tråden eller bete dig .. Man ja ju undra vad du väljer
Jaha så nu är det personangrepp ni kommit till i detta steget , så du försöker antyda att jag inte kommer bli gravid denna månad ?