BIM September 2014
Jag är gravid! Har i flera dagar fått svagt svagt positivt på testlagretsstickor men imorse på förväntad bim plussade jag på clearblue + och digital. Äntligen efter 11 månader det känns helt overkligt är så lycklig.
Jag är gravid! Har i flera dagar fått svagt svagt positivt på testlagretsstickor men imorse på förväntad bim plussade jag på clearblue + och digital. Äntligen efter 11 månader det känns helt overkligt är så lycklig.
sån mensvärk idag så det känns som mensen kommer vilken sekund som helst...
Tips för er som tittar efter att göra bilden så här då ser man lättare om det finns ett riktig streck!
Gårdagens överst och dagens underst. Bim på tisdag o följer samma mönster som med sonen mörknar försiktigt...
Har trott att mensen kommit flera gånger redan idag då det liksom "runnit till" men när jag gått på toa så har där inte varit något.
Jag skulle ju inte testa innan bim. Lät också bli det i morse, men sen tappade jag tydligen karaktären vid dagens andra toabesök, 2 timmar efter första, bim-2, och testade ändå. Vet inte vad jag ska tro...tycker mig se nåt men litar inte på mig själv...
Hej!
Några har nämnt att man kan beställa gravtest billigt på nätet. Varifrån gör ni det?
Håller tummarna för er alla!!
Appen heter afterlight, så ändrar du kontrast och så :)