• Pyret 85

BIM September 2014

carolinheiner skrev 2014-09-17 13:55:28 följande:

Testade precis å visa neg.. Förvänta mig inget annat.. Dels BIM -4 samt eftermiddagsurin.. Får testa igen söndag morgon när sambon sover :)

testade också precis (fast jag inte skulle) BIM-5/ÄL+9 och em-urin, TOKnegativt!
  • Pyret 85
    JosPhi skrev 2014-09-17 13:57:03 följande:

Fick ett plus idag! vi bestämde oss i augusti för att försöka få barn, jag slutade med mina p-piller i mitten av augusti, och idag den 17/9 visar testet positivt. Nu ska vi försöka landa i detta, men ett tag framöver tänker vi nog bara sväva på molnen var nog inte riktigt beredda på att det skulle gå så fort!

grattis!
  • Pyret 85
    carolinheiner skrev 2014-09-17 14:15:02 följande:
    Samma här ;) känner ju mig jätte gravid.. Men såklart så kan ja ju inte vara jätte gravid ;) hejja oss.. Hoppet försvinner inte försen mensen dyker upp :)
    Ja jag har gått från att inte känna ett dugg till att känna mig jättegravid. Men säkert kroppen som luras

fortfarande "träningsvärk" i magen och emellanåt strålar det ner mot ljumskarna.
  • Pyret 85
    MissJP skrev 2014-09-17 15:17:58 följande:

Åh, får jag vara med här?

Har kanske bim den 25e. Men temperaturen fick mig att tro att jag kan ha haft äl igår! Oavsett så prickade vi in ganska bra med myset.

Har svårt att bli gravid men man hoppas ju på ett mirakel. Första "försöket"..

Molande i magen, spända bröst, mycket cm. Ja.. allt sånt som är både pms och gravidsymptom.

välkommen!!
  • Pyret 85
    Malinbarre skrev 2014-09-17 17:05:11 följande:

Äntligen!! Äl-sekret: check! Äl-smärta: check! Positivt äl-test: Nope! Inte än, men mycket starkare på testen, snart kanske jag äntligen kan få min efterlängtade äl :D Tänk om äl faktiskt kommer igång direkt efter missfallet och inte hoppar över 2 månader!! CD 23.

Heja heja! Äntligen tecken på ÄL! Mitt positiva ÄL-test kom ju på dag 27.
  • Pyret 85
    mrssol skrev 2014-09-17 18:14:18 följande:

Hjälp! Det ser ut dom två streck, men det ena är svagt så jag tror inte ni skulle se på bild!!!! Tagit två test, testlagrets, visar samma igår började mensvärken, och aj vad tittarna gör ont! har sprungit t toan flera gånger för att se om tant röd kommit... Men icke! Så tog jag ett test nu när jag kom hem..fatta...

Ååååh håller alla tummarna! Prova lägga upp en bild. Mitt var också jättesvagt sist men lyckades fångas på bild iaf.
  • Pyret 85

Själv ska jag försöka att inte kissa i natt så att jag kan ta ett test imorgonbitti. Inte helt lätt det där.

• Pyret 85

får upp kräk i munnen ganska ofta idag.. och det sitter liksom i halsen hela tiden.. öörk...

• Pyret 85
    Minsko skrev 2014-09-17 20:30:08 följande:

Hjälp! Jag måste få hjälp att tyda detta ???? Tunt, tunt streck men ett streck är väl ändå ett streck?

Var bestämd på att testa imorgon bitti, men kunde inte hålla mig (BIM idag) ???? phpNqEZp168998.jpg

Grattis!
Svar på tråden BIM September 2014