• Pyret 85

BIM September 2014

namnlös123 skrev 2014-09-28 17:40:40 följande:

På bim +10 igår kom mensen, känns förjävligt nu när jag verkligen trodde jag var gravid denna gång :( , aldrig varit med om detta att mensen varit så sen . Tung dag, men är "bara" att invänta oktober/november nu :/ . Och ingen aning om när jag har äl nu eftersom cykeln blev så lång och jag inte känner av äl :( .

Trist. Kan det vara möjligt att du haft ÄL senare än du tror? Eller du testar med ÄL-test? Lycka till på nästa försök!
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-29 06:37:25 följande:

Tempen håller sig hyfsat stadig fortfarande, räknar knappt med de två jag tog under helgen eftersom jag tog de senare än jag borde (de låg på 36,9 och 37). Men 36,82 idag. Hoppas bara för allt i världen att den inte sjunker i morgon.

håller tummarna!
  • Pyret 85

CD 10 idag och enligt beräkningar sker ÄL i helgen. Men de senaste två gångerna har ju ÄL skett senare så... Vi får se helt enkelt.

• Pyret 85

fortfarande tre CB's ÄL-test kvar. En sån paket varar ändå ganska länge. tredje månaden som de räcker till nu.

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-09-29 16:39:07 följande:

Fick ett mycket svagt plus på billigatester imorse. Blankt med CB på eftermiddagen.

åååååh!! spännande! Jag hoppas ditt pluss blir starkare!!!!! Grattis!!
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-29 17:00:45 följande:
    Kan ju mycket väl vara fel på cb också..tror stenhårt på att du är gravid. :)

Jag känner mig så ogravid som man bara kan vara...men har ändå fått något infall om att jag ska testa mig nu när jag kommer hem, bara för att bekräfta att min mens kommer snart.
    SecretlyMe skrev 2014-09-29 17:09:59 följande:

Jadu, tror det är en tröst man gärna inbillar sig men tror faktiskt på att det är fel på billigatester med tanke på vilken nivå de mäter.

Känner mig lustig och konstig. Har idag haft yrsel och varit svimfärdig. Fått ligga i sängen sen jag slutade jobba. Trött och energilös, orkar ingenting. Tempen är stabil och mensvärken kommer och går, den är rejäl när den väl sätter igång; jag har haft det här sen 4 dagar efter ägglossning.

Okej, trist att höra.. Vi får väl hoppas på nästa månad båda två.

Jag tror att båda ni är gravida!!

• Pyret 85

Min temp sjönk med 0.4 grader idag och var alltså nere på 36.0 (36,5 om jag plussat på 0,5 som man eg ska). Kör varannan dag med sexet så lär ju förhoppningsvis inte missa ÄL iaf.

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-30 05:29:29 följande:

Såg nog bara i syne igår. Tempen sjönk idag så är nog ganska säker på att mensen kommer om någon dag. :(

Nej nej nej! Hoppas mensen blir borta trots tempsänkning. Kram
Svar på tråden BIM September 2014