• Bebben84

BIM September 2014

ÄL+2 idag och molvärken är redan här, precis som månaden innan. Bådar inte gott det här med andra ord :(

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 15:05:03 följande:

Som du själv peppat med - ropa inte hej förrän mensen är.här :)

Nä helt sant! :) känner dessutom inte mig nere eller så, utan kommer mensen så kommer den och man får helt enkelt ta nya tag :)
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-08-31 15:39:16 följande:

Har haft ÄL nu i veckan (dock osäker på vilken dag) och har idag jätteömma bröstvårtor och har mycket ont i nedre delen av ryggen. Är det någon av er som är/har varit med om något liknande och vad det isåfall kan bero på?

Jag har det varje månad :/
  • Bebben84
    Milie skrev 2014-08-31 15:59:05 följande:

Glömde ÄL-test både i fredags och igår, så jag vet inte "hur gammal" smileyn jag fick idag är. Brukar dock ha korta stegringar (12-isch timmar). Vi hade sex direkt. Varför inte, liksom. Annars är det ju i regel en kvällsaktivitet.

Ni som kört med hostmedicin. Hur länge kör ni? Har läst fram till ägglossningen, men man vill väl påverka sekretet som ska hjälpa spermierna upp och in i livmoderhalsen? Tar nog ett par dagar till. Vet ju inte hur lång tid efter positivt test som ÄL sker.

Jag åt hostmedicin fram till ÄL+2. Tänkte lite som du :)
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 16:26:46 följande:

Skönt att du kan tänka så :)

Ja men det här är en "process" som kan ta sin lilla tid och jag vill inte vara deppig längs den resan. Går ju miste om livet då känner jag :)
  • Bebben84
    Ciconiidae skrev 2014-08-31 16:22:42 följande:

Hej allihop, får jag vara med här fastän jag är singel och förhoppningsvis blivande ensamstående i Maj? :) Inseminerar mig i Danmark. Kan ngn isf lägga till mig på listan?

6/9 Ciconiidae, 29 år, 1:a barnet, 2:a försöket

Vilken cool tjej du är! :)

Välkommen!
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 16:30:23 följande:

Fick två små blodstrimmor idag på pappret, efter jag gjort nr 2 (ursäkta detaljer hehe). Antingen är mensen intågande eller så är det sköra slemhinnor.. Hoppet skönk ju lite :/

Kom ihåg: så länge mensen lyser med sin frånvaro så håller vi hoppet uppe ;) <3
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-08-31 16:40:21 följande:
    Usch ja det gör väldigt ont :/ Brukar du ha det under ÄL eller efter?
    Brukar ha det under ÄL sen släpper det i 2 dagar för att sedan komma tillbaka
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-08-31 17:03:47 följande:

Jag klickade hem ett gäng nya ÄL-stickor och grav-stickor häromdagen. Förhoppningsvis kommer de imorgon. Vill ju liksom inte slösa på mina dyra CB. Skönt att kunna se om någon stegring sker innan jag bekräftar med CB.

Så tänkte jag med men fick aldrig stegring på stickorna men positivt 2 dagar med CB. Så jag fortsätter att köra med endast CB :)
  • Bebben84
    Ciconiidae skrev 2014-08-31 17:00:08 följande:

Tack, kul att mötas av en sån öppen inställning! :)

Ja men jag tycker du är fantastisk stark och modig :). Du följer dina drömmar även om det innebär att ta den resan ensam. Sjukt coolt! :)
Svar på tråden BIM September 2014