-
lite så tänker jag med! Vi har kört varannan dag fram tills nu men tänker nog köra varje dag i 4-5 dagar nu :)NILE90 skrev 2014-08-28 15:22:03 följande:Under min ÄL förra veckan (ons) så körde vi sön, tis, ons, tors, lör, sön. :) Känns bara tokigt att inte köra varje dag när man har ÄL, för min del. Vi tänkte ju köra varannan dag men det kändes som att vi på så vis skulle "missa" ÄL.
-
Måste säga att bisolvonkuren har hjälpt! :) Har väldans mycket mer flytningar denna månad runt ÄL :)
-
Ja det har jag också hört för att få piggare spermier men samtidigt så känns det som om man kan missa själva ägglossningen...mrshellstrom skrev 2014-08-28 15:20:52 följande:Ja det är jag också faktiskt. För jag har hört att varannan dag ska vara bäst.
-
Den borde inte sitta i fortfarande för dig. Kan vara annat som påverkar det ;)NILE90 skrev 2014-08-28 15:58:18 följande:
Vad kul att den hjälper för dig också!
Nu de senaste dagarna har jag haft väldigt mycket flytningar, minns jag inte helt fel så brukar den här perioden mellan ÄL och BIM vara en torr period för mig. Undrar om bisolvonet fortfarande sitter i?
-
Det hade inte jag haft haha :)NILE90 skrev 2014-08-28 16:15:28 följande:Vi får väl se ;) Jag har disciplin nog att vänta till nästa helg innan något test tas.
-
Välkommen! Vi har en lista lite längre upp om du vill lägga till dig? :)Lajsa82 skrev 2014-08-28 16:12:42 följande:
Hoppar in här och hoppas ???? missade ägglossningen med 2 dagar enl p-tracker, men den stämmer inte alltid på mig...har 2 barn sedan innan Wille 8 och Freja 15 månader...har BIM den 2 september och hoppas innerligt att den håller sig borta länge, när ska ni andra ha BIM?
-
Jag testade med stickor idag och fick inget utslag på dom. Inte ens minsta lilla streck. Men fick glad gubbe på digitala så jag litar inte riktigt på dom stickornaammela skrev 2014-08-28 17:46:34 följande:
Ska enligt kalendern ha ägglossning på lördag, testade i går och även i dag men testet visade mer i går, har jag missat toppen? för det var ju inte så starkt i går heller :/
Bör jag börja testa tidigare nästa gång? Tänkte att 3 dagar innan skulle räcka men jag vet inte, fick inga utslag direkt förra månaden heller så vet ju faktiskt inte om jag har ägglossning eller inte :(
-
Förra månaden var min 4 dagar sen. Så ge inte upp ännu. Kroppen har en egen vilja tyvärr ;)EmmaK1 skrev 2014-08-28 17:21:51 följande:vad roligt :))) själv har jag fortfarande inga tecken på ägglossning får se om det kommer annars får det bli att försöka nästa månad igen.
-
Jag köper dom på apotea.se. Fraktfritt och bäst pris. Kika där :). Värt varenda krona tycker jag!ammela skrev 2014-08-28 18:39:29 följande:
okej, får kanske köpa det till nästa månad då. clearblue? eller något annat tips? de är ju så sjukt dyra. konstigt att det inte går köpa refill-stickor till den.
-
Välkommen :). Är det ert första försök? :)EmilyAdrian skrev 2014-08-28 19:35:13 följande:
hej jag har bim 5/9. Jag har en son född 2012 sen innan.. detta blir min och killens första barn ihop. Dock ser han min son som hälften sin. Vi är 25 och 27 år och bor I Sthlm.