BIM September 2014
Fan tempen sjönk rejält imorse med 0,6 grader. Så bara vänta in mensen nu. Började få hopp igår. Så jobbigt att pendla mellan hopp o besvikelse hela tiden....
Fan tempen sjönk rejält imorse med 0,6 grader. Så bara vänta in mensen nu. Började få hopp igår. Så jobbigt att pendla mellan hopp o besvikelse hela tiden....
Ni som tempar, vilken app använder ni för att lägga in tempen och få kurvor? Jag laddade hem fertility friend men den bara bråkar med mig.
Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla
ÄL+7 /BIM-7. det börjar dra i testfingrarna nu men har bestämt mig för att ta första testet på fredag. Känner verkligen ingenting så jag tror inte att det tagit sig.
Va sååå sugen att testa nu på morgonen men jag struntade i det för att slippa besvikelsen.
Jaha då kunde jag inte hålla mig längre från att testa.. Men det är ju sååå dumt att börja för tidigt. Visar ju ändå bara neg
Finns det egentligen någon särskilt anledning (förutsatt att man kanske inte vill såklart) till att inte ha sex varje dag? Minskar det chanserna på något vis? Har läst typ ju oftare desto bättre för att då är spermierna pigga och fräscha typ? Finns det nackdelar med att ha sex varje dag?