• Manelma

BIM September 2014

Malinbarre skrev 2014-09-19 20:18:42 följande:

Nog är det positivt :) men 5 timmar efter så börjar det bli svagare igen, varför?? :(

LH hormomnet ökar snabbt vid ägglossning och sjunker sen nästan lika snabbt efter att ägget släppt. Jag har också sett snabb sänkning när jag testade med ÄL stickor. Tillsammans med ägglossningsmärta såg man även att så fort det slutade värka så började det sjunka. 
  • Manelma
    Malinbarre skrev 2014-09-19 20:54:44 följande:
    Tack! Blev lite orolig, inte haft så förut :) tror ni ägglossningen redan varit då alltså?
    Ja på ett bara och sexa på rejält! :) 
  • Manelma

Gårdagens överst och dagens underst. Bim på tisdag o följer samma mönster som med sonen mörknar försiktigt...

• Manelma

Tips för er som tittar efter att göra bilden så här då ser man lättare om det finns ett riktig streck!

• Manelma
    FruA78 skrev 2014-09-20 09:06:18 följande:
    Åh vad spännande så där såg mitt test ut i onsdags kanske till och med lite svagare. Grattis!
    Tack hoppas få så fina test du har idag nästa vecka!!! Grattis till dig!!!
  • Manelma
    carolinheiner skrev 2014-09-20 11:30:42 följande:

Åhhh.. Har de tagit sig denna månaden ligger vårt bröllop i skiten :/ beräknade 30/5-1/6 å vi ska gifta oss den 6/6.. E tanken.. Hoppas på ett plus denna månaden.. :) vilket e bäst anser ni? Bröllopet innan bf eller efter fl?

Då jag gått 10 dagar över BF med sonen räknar jag på minst samma igen. Skulle säga bröllop efter fl om det nu är så tätt intill
  • Manelma
    Fiiaaa skrev 2014-09-20 12:25:57 följande:

Jag skulle ju inte testa innan bim. Lät också bli det i morse, men sen tappade jag tydligen karaktären vid dagens andra toabesök, 2 timmar efter första, bim-2, och testade ändå. Vet inte vad jag ska tro...tycker mig se nåt men litar inte på mig själv...

phpcPxeJ875231.jpg

Jag tycker det syns två streck! Håller tummarna att det mörknar!
  • Manelma
    Fiiaaa skrev 2014-09-20 13:20:05 följande:
    Manelma skrev 2014-09-20 12:51:09 följande:

Jag tycker det syns två streck! Håller tummarna att det mörknar!

Stort tack hörrni! Har kollat på testet igen och det är inget snack - det är två streck, även om det andra är svaagt! Frågan är nu bara, är det ett spökstreck eller är det på riktigt? Det blir nytt test imorgon. Oj oj oj vad nervöst =)
    Ungf som jag va nervös imorse! Men den kom även idag. Nu vill jag att den fortsätter mörkna o att den syns rejält på BIm på tisdag! :)
  • Manelma
    Helena1988 skrev 2014-09-20 14:52:51 följande:

Testar väldigt tidigt, 6 dar innan bm, i Tisdags stack det till.  Känner hur det molen i magen i omgångar hela tiden nu. Man ser ett svagt streck i verkligheten svårt att se på bild.

Jag ser!!! Grattis!
  • Manelma

Nu kunde även maken se och hålla med om att det ökat i färg och syns två streck. Så nu vågar jag kalla mig för gravid.

Svar på tråden BIM September 2014