BIM September 2014
Nog är det positivt :) men 5 timmar efter så börjar det bli svagare igen, varför?? :(
Nog är det positivt :) men 5 timmar efter så börjar det bli svagare igen, varför?? :(
Gårdagens överst och dagens underst. Bim på tisdag o följer samma mönster som med sonen mörknar försiktigt...
Tips för er som tittar efter att göra bilden så här då ser man lättare om det finns ett riktig streck!
Åhhh.. Har de tagit sig denna månaden ligger vårt bröllop i skiten :/ beräknade 30/5-1/6 å vi ska gifta oss den 6/6.. E tanken.. Hoppas på ett plus denna månaden.. :) vilket e bäst anser ni? Bröllopet innan bf eller efter fl?
Jag skulle ju inte testa innan bim. Lät också bli det i morse, men sen tappade jag tydligen karaktären vid dagens andra toabesök, 2 timmar efter första, bim-2, och testade ändå. Vet inte vad jag ska tro...tycker mig se nåt men litar inte på mig själv...
Jag tycker det syns två streck! Håller tummarna att det mörknar!
Testar väldigt tidigt, 6 dar innan bm, i Tisdags stack det till. Känner hur det molen i magen i omgångar hela tiden nu. Man ser ett svagt streck i verkligheten svårt att se på bild.
Nu kunde även maken se och hålla med om att det ökat i färg och syns två streck. Så nu vågar jag kalla mig för gravid.