BIM September 2014
Testar väldigt tidigt, 6 dar innan bm, i Tisdags stack det till. Känner hur det molen i magen i omgångar hela tiden nu. Man ser ett svagt streck i verkligheten svårt att se på bild.
Testar väldigt tidigt, 6 dar innan bm, i Tisdags stack det till. Känner hur det molen i magen i omgångar hela tiden nu. Man ser ett svagt streck i verkligheten svårt att se på bild.
Har bestämt att sluta försöken, av olika anledningar... Lycka till alla.
Tack för lyckönskningarna. men så tråkigt att ni inte ska försöka mer. Hoppas du mår bra och att det är rätt beslut. Kram!
Ni kan ta bort mig med :)
Jag försöker inte. Behöver vila min kropp i några månader.
Hoppas hoppas! :)
Har följt er lite ibland. Hoppas för er skull. Har du också bokat utredning?
Det är många som plussar strax över året.
Hej jag har inte bim förräns tisdag den 9/6. Fick liten ljusrosa flytning idag på äl +11. Undra om de kan vara en nidis?
Får ni ingen hjälp alls? Insemination?
Vi började med utredning redan i höstas. Jag har lätt pcos men de ska inte påverka då jag har egen regelbunden äl. Alla blodprover bra spermier bra inga blockage i äggledare så börjar kännas som vi bara är oförklarligt barnlösa.
Tappa inte hoppet. Det är många som lyckas på fjortonde, femtonde försöket. Är simmarna något få, även om inom det normala, så är chansen varje månad kanske 10% istället för 25% och då är det normalt med 1-1,5 år till plus.
Nej man får gratis ivf efter 36 försök, man kan betala för ivf efter 24 försök O de kostar 35000. Insemination kostar alltid O de kostar typ 9500.
Men äggledarna då? Har du röntgat dem så ni vet att det är fri passage? Även om det är bara lätt pco kan det väl hjälpa med vissa läkemedel?
Aa känns svårt O hålla hoppet uppe. Enligt läkarna var min mans spermier ganska högt över medel :/
Det kan stämma, men även de som har högre chans kan få vänta 1,5 - 2 år.
Det är en slump när allt klaffar och kan hända vilken cykel som helst. Jag tror ju att chansen är högre för de flesta efter bara 18 mån.
A couple that has been trying for a year and a half and does not have tubal problems, sperm problems or endometriosis has about a 2% chance per month (over the next year) of getting pregnant from regular intercourse
Åhhh blir så ledsen av sånhär info. Undrar verkl om de stämmer