Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

BIM September 2014

Vickylee skrev 2014-09-13 18:29:25 följande:

Hallå tjejer! Jag fick ju hugg och stickningar långt ner i magen igår under några minuter och sen släppte det. Idag på äl+8 fick jag en brun flytning när jag torkade mig. Vad tror ni, kan det vara nidblödning??

Tror jag absolut att det är Testa imorgon!
  • Det vackraste
    Wintersagah skrev 2014-09-14 05:09:15 följande:

Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla

Hänt mig med. Så trist. .. Hoppas det tar sig igen nästa cykel och går bra då!
  • Det vackraste

Ja det var så jag tänkte också att ser han det, och det syns på ul, så kanske han inte ger dig clomid. :/ Ser han att du inte gjort det och har långt kvar så kanske du kan få både progesteron att ta för att framkalla tidigare mens och klomifen. :) Det brukar de med pco få utan problem.

Men är det samma dr som kollat spermierna? Be om att få analysen med de fullständiga resultaten, låt gärna en annan fertdr uttala sig om den också.

eagle87 skrev 2014-09-13 23:34:37 följande:

Aa har lämnat blodprov o min man spermieprov. Mitt blodprov visade att ja inte haft äl då de va cykeldag 21 o ja ägglossade först dag 33 den månaden. Jag är nu på dag 1 o kommer vara på dag 19 när vi har läkarbesök o om jag tar äl bör jag ägglossa på dag 16-17, så vill bara ge oss en sista chans att lyckas på naturlig väg. För om jag inte tar rosenrot så kanske ja får lång cykel igen kanske behöver ta ngt o framkalla mens Osen clomid som jag hoppas få utskrivet. Men jag år rädd att om han nu ser att jag ägglossat att han inte ger rått diagnos o inte skriver ut clomid. Trots att jag förklarar att äl förmodligen beror rosenrot. Läkare e ju skeptiska till naturmedecin.

• Det vackraste
    Baby2014 skrev 2014-09-14 09:28:51 följande:

Hejsan!

Här skulle jag vilja vara med, har följt er ett tag i väntan på äl. Idag fick jag äntligen utslag på CB! :)

31år Första försöket, 5:e barnet. BIM 25/9

Välkommen Och lycka till!
  • Det vackraste

Hur många dagar efter äl? Syns ju ett svaagt streck. Hoppas hoppas!!

Alvolina skrev 2014-09-14 13:09:09 följande:

Det är så svagt att det knappt syns. Men kan inte låta bli att hoppas! (Oredigerad bild)

• Det vackraste

Syns det tydligare när det torkat? Om du sparat det då ;) Man ska ju inte det men mina pos har alltid blivit tydligare när det torkat än de neg då. Har ni försökt länge? Hoppas för din skull!!

Alvolina skrev 2014-09-14 14:10:45 följande:

Tack snälla för att du tittade :) det kan ju vara BIM-3 eller 4. Börjar bli osäker. Men inte tidigare eller senare än det iaf.

• Det vackraste
    Så ledsen för din skull. :(

Förstår att du blir orolig. Det är ju inget konstigt alls än men ja jag förstår att du är det.

Gick det snabbt med de andra graviditeterna? Samma pappa? Då du är 35 kan du ju kolla upp dina värden, fsh och amh. Har ingen dator så kan tyvärr inte lägga till dig. Håller tummarna för att kommande äl är er tur!!!
    tillklaras skrev 2014-09-14 12:07:30 följande:

Men åååh.. Mens. Fan!

Nästa Bim blir ungefär 8:e september:(

Jag börjar bli orolig nu eftersom det tar så lång tid.

Kan någon med dator snälla lägga till mig i nya fina listan?

Tillklara 35år 8:e försöket 3:e barnet

STORT grattis till alla plus!! Och alla som fortsätter-nästa månad är det vi, eller hur!?;)

• Det vackraste
    Alvolina skrev 2014-09-14 14:42:57 följande:

Ja det gör det, men som du säger så bör man ju inte spara:) nu har vi försökt i 13 månader. Ett mf i v.9 i januari. Så jag börjar bli lite desperat^^

Men då är det säkert positivt

Så 8.e försöket nu då? Hoppas hoppas hoppas!!
  • Det vackraste

Har nog glömt men grattis nu!

Elsa83 skrev 2014-09-14 14:35:54 följande:

Tack än en gång för alla ni som gratulerat! Men det känns inte på riktigt ännu...

Har inga fler stickor hemma att testa med. Någon av er som testat med ägglossningsstickor? 

• Det vackraste

Du fick ji ett tydligt pos :) så du är ju gravid. ;)

Elsa83 skrev 2014-09-14 17:01:53 följande:

Nej alltså inte för att testa ägglossning utav grav. Fick ett plus imorse på ett gravtest. Någon av er som testat graviditet med ägglossningstest?

Svar på tråden BIM September 2014