SRMmamma87 skrev 2015-05-12 15:41:02 följande:
Har läst och lyssnat på det alla säger. Håller med er i stort sett allt. Kan också tycka trådens namn påminner om hur länge man kämpat så som någon skrev. Kan inte byta namn på tråden, så alternativen är att behålla namnet eller skapa en ny tråd för alla som hänger kvar (även ni som plussat), posta länken här och "starta på nytt".
Vill gärna att vi kan dela hur vi hanterar vår längtan mer här. Tror många av oss är rädda att trigga andra. Vi vet ju alla hur jobbigt det kan vara och vill inte lägga mer stress på någon. Men vi måste kunna dela alla delar av processen här, alla tankar, annars kommer gruppen dö ut.
Ja, vissa dagar är det skit och gråt och depp, men kanske vi kan börja skriva typ "TW" alltså tripper warning, om vi tror någon kan ta illa upp.
Jag har tillexempel en del saker jag läst och lyssnat på som hjälpt mig känna mig mindre ensam, är det något ni är intresserade att få tips om??
Man har ett eget val att fortsätta följa tråden eller inte. Blir det för tungt får man helt enkelt ta en paus. Det brukar jag göra.
Att gruppen dör ut vore väldigt trist men förr eller senare kommer den göra det om man helt enkelt inte är aktiv. Jag försöker hålla mig undan FL under tunga perioder men går in och läser och ger andra tips ibland för att det hjälper mig själv i min eviga längtan.
Vi försöker som sagt inte nu så det blir svårt att dela med sig av ägglossningsprat, eventuella symtom, testande och bim.
Imorgon börjar jag med pulverdiet i en månad för att sedan börja med min styrketräning igen efter det och proppa i mig massor av proteinrik mat. Vill gå ner i vikt först bara för att minska skaderisken i mitt knä. Gått ett år nu sen den skadan och var väl därför jag tappade motivationen till all träning eftersom ben behövs mest till allt.