BIM September 2014
Usch den är inte rolig.. Jag fick höra den precis efter mitt mf, det sved något så fruktansvärt så fick snabbt låsa in mig och tömma några liter tårar :(
Usch den är inte rolig.. Jag fick höra den precis efter mitt mf, det sved något så fruktansvärt så fick snabbt låsa in mig och tömma några liter tårar :(
Jag har provat att ta tempen varje morgon denna månad, dock började jag lite sent så första tempen blev precis innan ÄL. Tempen höjdes med 0,7 efter ÄL och igår (ÄL+6) fick jag en tempdipp på 0,3 grader. Idag höjdes den till det normala igen. Kan inte mycket alls om tempning, är det normalt att det blir så?
Aha okej, tack för snabbt svar! :) Har tagit tempen samma tid och sover alltid som en stock om nätterna, så kan ju hoppas på att det kanske kan vara en implantationsdipp då :) Ja än så länge så känns det bra med tempandet! Jag har fått så osäkra tecken på när ÄL sker så hoppas på att bli säkrare med tempningen :)
Lycka till allihop
Grattis tillklaras och Lizzie
Äntligen, grattis tillklaras <3
Ser ni vad jag ser??
Emmissara, vad menar du med "ska"?
att det är så mycket upp och ner (och det är ganska stora hopp också)
Om det är så att FF har rätt hade jag äl i fredags, vilket betyder en lutealfas på 19 dagar. Hm.