BIM September 2014
De rött färskt blod. Så orolig. Ringt läkaren de säger bara avvakta ta ett nytt test om en vecka . Har inga kramper O inga klumpar.
Pyret O lizzie hur va de för er?
De rött färskt blod. Så orolig. Ringt läkaren de säger bara avvakta ta ett nytt test om en vecka . Har inga kramper O inga klumpar.
Pyret O lizzie hur va de för er?
Blöder fortf. Blödde en halv binda igår, under natten lite mindre, fortf blod på pappret.
Tempen fortf hög? Hade ont igår i svanken O lite molvärk i magen. Brösten ömma fortf. Vården gör inget i detta stadie.
Ja tänkte testa igen på onsdag O de om cb ökat från 1-2 till 2-3. Hur mycket blöder de om de missfall?
Om de missfall så kan Jag inte fatta att man kan ha sån otur att plussa på 18 försöket O börja blöda samma dag. I och med att jag kontakta vården igår då har de blivit registreras på systemet att jag e gravid. Så nu även om de missfall så kommer vi inte få ivf bekostat förräns om 3 år från dagen man fick missfall.
Är antagligen gravid på nytt! plussade igår. Efter en del spekulerande så måste jag blivit gravid runt den 11.e okt. Bf blir då den 2a Juli.... dagen efter min 27års dag!
Denna gång utan mediciner och vi får behålla det!! =D
Ska dock ringa barnmorskan som får göra ett ul och konstatera att detta är en ny graviditet.
Tror inte de ngn idé. Kom ut en väldigt stor klump idag i nån slags påse. O blöder mer O tempen har gått ner.
Ni som haft missfall hur blev er cykel efter? Kommer äl som vanligt?
tack för alla grattis! =)
Fick tid för VUL imorgon kl 10:45.
Får hoppas på att dom inte ser något, isf är det en ny graviditet eftersom jag är i vecka 4+3 imorgon då bara. Eller hur lite ser man i den veckan? knappt någon hinnsäck lr vad de heter va? hehe
Fyra tappra kvar Hoppas så att vi alla plussar snart! Ni är guld värda tjejer. Orkar inte gå till nya listor med människor som försökt 2-3 gånger. <3
Hade hcg 117 igår, dom sa att det tyder på graviditet. Allt mellan 19-7340 i hcg är normalt för å va i veckan som jag KAN vara i. Men varför har jag så mycket hcg och det stigit från i onsdags tills i förrgår, om hon bara ser graviditetsrester? Tomt i äggledarna också.
Tog ett till blodprov idag, ska tillbaka imorgon och får då veta vad hon kommit fram till.
Tjena tjejer.
Nyss hemkommen från gyn.
Det som är kvar från graviditeten har växt 3 mm sen i förrgår och är nu uppe på 11mm? Han såg ingen ny graviditet och hcg har sjunkit från 117 till 82...allt säger emot sig själv...testerna, hcg, vul. Vi beslöt oss ändå för att ta utdrivningstabletter och få ut allt. Hjälper inte det så ska jag på onsdag få komma upp, skrivas in och skrapas.
Känner mig inte så jätteledsen då jag inte hade räknat med en graviditet såhär tidigt inpå, så vi får detta avklarat o sen börjar jag med äl tester igen nästa vecka
Så jävla ledsen idag. Ja jobbade halv dag idag O skulle ut me min man efter för O tänka på ngt annat än missfallet. Så messae han mig när jag e på jobbet då är han såklart hemma hos sin syster. O så berättar han om hur han leker med hennes bebis etc ja blev jätte ledsen känns som han typ stack en kniv u hjärtat. Så mkt som jag längtar att se han me vårt barn etc O ja brukar bli ledsen när han går dit vanligtvis. Va han liksom tvungen O berätta allt hur kul de e etc? Känns som han inte bryr sig om missfallet äns. Kl är 4 nu O ja spendera min sista halv lördag detta år genom att vara hemma O gråta i min säng O lyssna på Sarah dawn finer till dig, Vanessa Falk hurt O Eric Clapton tears in heaven. Ja saknar de lilla livet ja hade i mig så mkt O de gör såååå ont. Ett pluss efter 18 försök som inte levde mer än 5 dagar.