• Pyret 85

BIM September 2014

eagle87 skrev 2015-05-01 22:07:15 följande:

Åhhh blir knäpp. Lämnade blodprov på dag 21 här i England . De ska vara över 20 om äl skett. Mitt var 94!!!!!! Min läkare sa att de väldigt bra O ja ska ta ett test om en vecka om mensen inte dyker upp. Fått upp förhoppningar nu. Snälla låt mig inte snubbla på mållinjen

håller tummarna för dig!
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-05-02 10:09:35 följande:

Tempen är hög idag med så antingen senare äl eller gravid. Kanske köper test idag. Har mycket mensvärk så får se.

Heja heja! <3
  • Pyret 85
    Emmissara skrev 2015-05-04 13:02:20 följande:

har inte varit inne på FL på länge så grattis till Lizzie09, Pyret 85 och Regi till plussen :D 
    Sedan jag var inne senast så har jag fått reda på att en nära kompis är gravid, jag misstänkte det men fick det bekräftat nu i helgen, jag trodde faktiskt att det skulle vara tufft men jag är bara jätte glad, Visst blir längtan ännu större och det skulle vara helt underbart om våra barn kunde vara bara några månader emellan (hon har BF i nov) Just nu har vi slutat att skydda oss, visst det är inte optimalt att jag ska bli gravid nu då nästa vår kommer vara väldigt fullspäckat med plugg, utan det skulle passa bättre till sommaren men vi får se. Jag tempar med NaturalCycles då jag inte vet när jag har ÄL så vi får se vad som händer, är på Cykeldag 28 och har inte än haft ÄL, tror dock att den kommer när som då jag har haft mer flytningar, vi hade sex igår och i fredags så man hoppas ändå lite att det blir något nu. och såklart har jag kollat upp att jag kommer vara i ca v.19-20 när jag gifter mig. 

Blev lite långt men men. 

Tack tack! Håller tummarna för dig! Själv kommer jag vara i v. 22 när vi gifter oss.
  • Pyret 85

Illmående deluxe idag efter att det varit lugnt på den fronten. Mellan kräkningarna så mår jag inte illa alls. Men när jag väl mår illa så måste jag typ rusa till toan och det kommer massor.. Kräks 4 gånger idag. De andra dagarna har det varit en gång på morgonen och sen inget mer. 

Har också fått tid för VUL. Inte förräns den 26/5 och det känns som en evighet dit. Men ska faktiskt bli spännande.

• Pyret 85
    Emmissara skrev 2015-05-04 19:48:22 följande:
    hur har du tänkt med klänningen? jag hade tänkt sedan ett tag tillbaka att jag ska beställa min klänning nu till helgen, och jag kan ha en liten mage i den men inte jätte stor och om jag nu blir gravid den här omgången (mot alla odds) så lär ja ju ändå ha en mage men frågan är hur stor, så svårt att veta (är ganska kort så antar att jag kommer få en större mage) 
    Jag tänkte beställa min klänning i juni. Den fungerar när man är gravid.
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-05-04 23:14:18 följande:

Hade ni annorlunda flytningar när ni plussa än va ni brukar ha innan menS? Ja har lika undra om ja ska tappa hoppet

Nä jag hade inga flytningar alls. Däremot så har jag precis som lizzie haft flytningar efter BIM som varit ganska vattniga. Emellanåt har det känts som jag börjat blöda när det kommit en flytning.
  • Pyret 85
    FiiaN skrev 2015-05-05 15:26:02 följande:

Tycker det känns så dumt på något sätt och skriva att jag plussade imorse. Vet att så många kämpar! Detta va mitt 8e försök och har bf 23e december. Jag hejar så mycket på er tjejer! Ni är grymma!!

Något jag tycker är intressant att läsa är symtom man har. Jag känner inte så mycket, lite molvärkar till och från, brösten känns som två blåmärken när man tar på dom. Inga direkt hungerkänslor, snarare tvärt om.

Kramar i massor till er! 

Åh stort grattis till dig! Mina symptom kommer och går och den ena dagen är inte den andra lik. Ibland molvärk, ibland inte. Ibland illamående osv. Det enda som är beständig är mina bröst som jag knappt själv kan röra.
  • Pyret 85
    Emmissara skrev 2015-05-05 15:58:08 följande:
    vad fin, och den kan man ju ha en bebismage i också :)
    Ja det är just därför jag valt den. Hade jag inte varit gravid skulle jag haft denna:

Svar på tråden BIM September 2014