• Pyret 85

BIM September 2014

Emmissara din var också himla fin

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-05-05 17:29:54 följande:

Vilka fina klänningar tjejer, ni kommer vara så vackra! :)

Tack fina du <3
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-05-06 11:41:28 följande:

Hade svårt O sova inatt, kände massa hugg i livmodern typ.. Åh vet inte va ja ska tro, vet att ja kan testa är på bim-2, men vill inte få neg, har samma blöta flytningar som jag brukar ha innan mens, luktar lite starkt. Detta har nog vart den jobbigaste 2 veckorna. Tror för att läkaren gav mig så mkt hopp me blodprovet,

Håller tummarna för dig! Klart man blir mer hoppfull när läkaren är positiv.
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-05-06 13:13:32 följande:

Mensen kom i förrgår men det är ingen fara. Jag är van.

Åh så trist! kram
  • Pyret 85
    Emmissara skrev 2015-05-07 10:32:32 följande:

(förlåt för deppigt inlägg men behövde få ur mig allt då jag inte vill tynga ner min man mer då han har det så hektiskt med jobbet) 

ååh, blir galen. i fredags (cykeldag 25) så gick min temp upp lite, så som den gjorde innan ägglossningen förra månaden. men efter det så har den varit låg. Tror inte jag kommer få någon ägglossning den här månaden, min läkare på gyn misstänkte ju att jag har svårt att släppa ägget ibland så aa... får se vad som händer, är på cykel dag 31 nu och har fortfarande låg temp, och känner mig även låg. 

När jag fick det synligt förra månaden att jag hade ägglossning så blev jag jätteglad, jag tänkte att det kanske kommer bli så svårt att bli gravid ändå nu när jag tejpar och faktiskt ser att jag har ägglossning men att jag har lutealfas på 16 dagar. Men nu känner jag att jag blir mer och mer deprimerad för varje dag som går när jag ser att jag inte får någon höjning...... 

Känner bara att allt blir fel just nu,  inte nog med detta så är det svart ett år sedan jag fick mitt MF (den 12maj) och den 13 maj är det årsdagen från när min tvilling gick bort.....

skickar över en stor kram till dig!
  • Pyret 85
    fruannie skrev 2015-05-07 09:15:15 följande:

Antingen har jag ingen ägglossning eller också missa jag höjningen med typ en dag eller nåt. Är på dag 21 och har ännu inte fått glad gubbe på ältestet och testat ungefär samma tid i 9 dagar, idag är sista testet jag har kvar.

En teori är att de bruna flytningarna som kom 2 dagar innan mensen satte igång ordentligt att jag skulle räknat första dagen där som dag ett i cykeln. Men jag räkna ju från den dagen då mensen satte igång ordentligt och då kan de ju va så att jag började testa på dag 14 och kan totalt ha missat höjningen. Eller också har jag ingen ägglossning och då kan de ju va jobbigt.

Ska tillägga att jag aldrig haft utslag på ältest senare än dag 17 och att jag alltid lyckats få glad gubbe när jag testat med den.

Att de ska krångla hela tiden!!

Det kan ju faktiskt vara så att ÄL sker senare, vilket jag hoppas på för din skull <3
  • Pyret 85
    fruannie skrev 2015-05-07 22:21:57 följande:
    Jag hoppas att jag missade stegringen och att äl var typ den dagen jag började testa. Minns att jag hade ont där en dag men trodde de var äggen som växte o spände men hade kanske äl där. Typiskt att jag testat 10 dagar helt i onödan i så fall. Snacka om bortkastade pengar. Men men nu är testen slut så får väl se när mensen kommer.

Hur mår du då? Vilken vecka är du i nu? Lyckokramar =)
    Jag är i vecka sju och jag får faktiskt säga att jag mår ganska bra.
  • Pyret 85

Jag är inne och läser flera gånger om dagen. Men har tyvärr inte så mkt att tillföra då jag inte vill skriva om min grav. Någon tycker kanske det är jobbigt att läsa. Men ni ska veta att jag hejar på er alla och håller tummarna sååå hårt för att ni ska få era plus.

• Pyret 85
    fruannie skrev 2015-05-17 14:03:25 följande:

Ni som har haft några missfall senaste året har ni haft lika dana symtom vid alla graviditeter? Mitt första tecken har alltid varit att brösten blir ömma nån dag innan bim. Så är icke fallet nu. Men jag är på bim +4 och vågar inte testa för är det negativt så är det båt seriöst fel på systemet.

Jag har haft liknande symptom vid alla mina MF. Dock tycker jag det känns annorlunda denna gången. Bland annat så mår jag mer illa och kräks mer. Min mage har svullnat något sjuk (inte gjort det när jag fått mf). Ja det känns bara annorlunda denna gången.
Svar på tråden BIM September 2014