BIM September 2014
Nope, inget plus här. Tempen fortsatt hög dock :)
Nope, inget plus här. Tempen fortsatt hög dock :)
Är lite sur över det negativa testet faktiskt. Jag har haft hög temp, högre än normalt, och inga spottings/rosa flytningar som jag får varje månad innan mensen heller. Sen är jag sur på att FF har satt ut min äl sex dagar innan bim, endast baserat på min temp och inget överhuvudtaget om mina fertila flytningar.
Jag är på riktigt jättesur. Det här skulle vara vår månad. Jävla pissf**** vad arg jag är.
Tror du inte de fortf finns en chans??
Tror du inte de fortf finns en chans??
Ge inte upp förrän den eventuella mensen dykt upp :)
Tempen fortfarande hög, hihi.. Det ger ju hopp till en irriterad, längtande, glädjefylld, förbannad och otålig människa haha!
Jag misstänker ju att mensen kommer imorgon ändå men som sagt, jag hoppas ännu. Fortfarande inga rosa spottings, äl +12 idag.
Man sitter och spekulerar mycket över negativa test; när kan ägget ha släppt? När kan ägget och spermien ha mötts? När fäste det? Om ägget släppte som beräknat (om bekräftat av temp) i lördags den 21/2, så kanske ägget och spermien möttes först den 22/2. Därefter sägs det att det tar ca en 3 dagars vandring för ägget till livmodern. Det är isåfall nu den 25/2. Ägget försöker hitta en plats att fästa på och om jag inte är helt ute och cyklar tar det alltifrån 1-7 dagar från det att ägget nått livmodern som det fäster. Det kan alltså ha fäst 26/2 eller 4/2.
Visst låter jag naiv nu? :D
När brukar tempen vanligtvis dippa? Min dippar dagen innan mens.
Håller tummarna
Tempen fortfarande hög, hihi.. Det ger ju hopp till en irriterad, längtande, glädjefylld, förbannad och otålig människa haha!
Jag misstänker ju att mensen kommer imorgon ändå men som sagt, jag hoppas ännu. Fortfarande inga rosa spottings, äl +12 idag.
Man sitter och spekulerar mycket över negativa test; när kan ägget ha släppt? När kan ägget och spermien ha mötts? När fäste det? Om ägget släppte som beräknat (om bekräftat av temp) i lördags den 21/2, så kanske ägget och spermien möttes först den 22/2. Därefter sägs det att det tar ca en 3 dagars vandring för ägget till livmodern. Det är isåfall nu den 25/2. Ägget försöker hitta en plats att fästa på och om jag inte är helt ute och cyklar tar det alltifrån 1-7 dagar från det att ägget nått livmodern som det fäster. Det kan alltså ha fäst 26/2 eller 4/2.
Visst låter jag naiv nu? :D
Idag har jag mått så jävla illa hela dagen. Knappt kunnat äta. Nu ska jag hem till mamsen så hon får rå om mig lite <3
Nu kommer nog mensen.. Fick väldigt ljust rosa på pappret när jag kände på tappen..