Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Jag vet inte vad som är jobbigast riktigt. Äl-mens innehåller så mycket förhoppningar samt att jag är extremt otålig :p Denna månad känner jag för att testa redan nu, äl +7 xD

Tiden mellan mens-äl hinner jag många gånger tänka att jag vill sluta försöka och att det inte är menat för oss att få några barn. Förtvivlan, ledsamhet, ilska och sorg. Men ju närmare äl vi kommer och pm vi får chansen att pricka in den, ju mer höjs förväntningarna.

• SecretlyMe

Äl +8 här nu och jag känner inga speciella symtom. Varit lite smått illamående och rapat mer än vanligt bara.

Tempen fortsatt hög, men FF har fortfarande inte satt ut äl.

• SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-03-01 18:08:39 följande:

Imorgon är det Test-dag

Har inga större förhoppningar men skönt att veta, så jag slipper gå runt och fundera hehe.

Lycka till!!
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-03-01 19:16:56 följande:

Tack

Duger ett CB på Bim- 3-4 tro?

Vill inte ta ett digitalt de första jag gör, vill bygga upp hoppet lr vad man säger, innan jag får det som ett slag i ansiktet ifall de inte är något.

Tror jag nog :)
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-03-01 20:17:16 följande:

Så svårt att inte ha höga förhoppningar denna månad pga letrozol O tajmingen. Har molvärk till O från högre temp än någonsin O trött. :/ evigheter kvar till bim. 14/3,

Hade inte du äl tidigare? Då infaller bim tidigare oxå.
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-03-01 20:26:52 följande:

Hade äl den 25/2, på dag 17. Dag 10 var fejk utslag. Har 16 dagar lutheal fas. :/

Ah, okej. Dryg väntan, men håller tummarna för dig :)
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-03-01 21:02:41 följande:

Tänkte så de inte blir så svagt streck att man tvivlar, ifall det är något?

Har ingen erfarenhet av vanliga cb.

Alla test har nog den tendensen. Med cb kan man få en gråaktig skugga där plusset ska vara. Men är det blått finns inga tvivel :) och mitt tips är att inte bryta upp testet, allt för många som gör det och blir skitsura för att jag kommenterar att det är dumt gjort eftersom färgen som fastnat mellan uppsugningsdelen och stickan kan fortsätta vandra när man plockar isär den och "fastna" vid plusset. Färgen vid kontrollstrecket kan även smeta av sig färg om man öppnar det. Har lååååång erfarenhet av detta.
  • SecretlyMe

Mensvärk och ont i magen. Flytningarna luktar järn.. Hård i magen och svullen efter att ha haft några dagar där jag varit dålig i magen. Tempen fortsatt hög. Äl+9.

Ingen äl utsatt av FF men räknar med att den första höga tempen är äl+1.

• SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-03-02 13:28:59 följande:

När ska du testa?:)) har du alltid så hög temp efter äl??

Tror inte jag testar, går efter tempen. Jag ligger kring 36.9-37.0 efter äl så det är ungefär samma :)
  • SecretlyMe

Måste tyvärr hålla med Lizzie..

Nostalgity, hoppas du testat för tidigt och får ett plus inom några dagar. Kram

Svar på tråden BIM September 2014