BIM September 2014
Hahahahha jaha. Där kom nästa besked om tvillingar!! Så otroligt komiskt att jag varken vet om jag ska skratta eller gråta xD
Hahahahha jaha. Där kom nästa besked om tvillingar!! Så otroligt komiskt att jag varken vet om jag ska skratta eller gråta xD
någon nära?
Jobbigt!
Min syster ska ju föda om typ 4 veckor och Jag skulle själv fött om sex veckor om jag hade fått behålla det första pyret som låg i min mage. Lite bittert faktiskt.
Likadant så har jag en kollega som ska ha barn i juni och det skulle jag själv också med den andra graviditeten. Men tiden för oss var väl inte inne så... Men tänker mkt på det, blir inte ledsen längre, mest bara förbannad...
Oj...är det någon här, som har barn sen tidigare?
Ja hoppas verkligen du blir gravid snart. Typ denna månad :) hoppas vi alla blir gravida snart:) vi förtjänar de som fan.
Jag tror jag redan haft äl, hade flytningar på dag 9 glad gubbe på 10 O tempohöjning på dag 11, så ägglossning 10 dagar tidigare än normalt, vet inte om de bra? Hade sex dag 9 O 10. O 7. Hoppas. Vill inte ta letrozol en till cykel. Jobbiga biverkningar.
FF satte ute att jag hade äl i tisdags så det kanske stämde de som jag trodde, vi han med en gång på onsdagen. Vi får se om det räckte :)
Ha en trevlig dag och snart är det helg :) <3
Skitdag!
Mens idag och nästa Bim blir 19:e mars ungefär<3
Ska bara samla ihop mig och börja om nu..;)
Kram till er!
Nostalgity, det verkar som att äl skett igår/imorse om det var så att gårdagens var likadant som det i förrgår.
Det var nääästan på ögat lika starkt som kobtrollstrecket igår fm.. Likadant på de i förrgår. Men efter att ha frågat om testet här så sa du att det inte var pos. Så Om jag hade tagit ett test igår kväll, hade det väl med stor sannolikhet varit pos?
Hade ju sex rätt precis efter 00 natten mellan onsdag och torsdag... Så om ägget släpte igår lr imorse.. Så måste de va rätt bra odds eftersom de är ca ett dygn sedan samlag bara,va?
Du står kvar vid igår kväll lr imorse? Hehe
Fick mens i torsdags. Mensvärk i 5 h o sen försvann den i fredags kväll/ lördags morse....
Senaste 3mensen efter ma så har det typ varit så.
Tror något inte stämmer. Att ÄL inte kommit igång eller nått.... Mår piss, vfr ska allt gå dåligt för mig...
Så mkt tänk om-tankar som slår en...
Tänk om något är fel, tänk om ja inte kan bli gravid, tänk om något blev fel efter skrapningen...bläää