• Pyret 85

BIM September 2014

Nostalgity skrev 2015-04-13 11:31:59 följande:

Länge sen någon plussade nu, i tråden? Menar inte att trampa någon på tårna, men verkar som att turen lite försvunnit ur GruppeN....känns lite trist.

Här är det lite fundersamt, som vanligt haha.

Kände på tappen igår morse..då kändes den mjuk och öppen, med trådigt sekret. När jag kände på den på kvällen så kändes den lite hårdare o stäng, fast med trådigt sekret.

Hade sex inatt, kände på den imorse igen å då kändes den lite öppen igen?

Enligt Appen o alla andra äl uträknAre så hade jag äl igår.

Någon av er som haft en sådan tapp men ändå haft äl? Känner mig väldigt förvirrad. Kan ju såklart ha fel om att tappen kändes stängd, också.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Nja vi var ju faktiskt tre som plussade i mars varav en fick mf.
  • Pyret 85
    tillklaras skrev 2015-04-13 18:46:29 följande:

Hejhej! Jag ville bara kika in och heja på er<3 jag läser en massa av vad ni skriver och hoppas så jäkla för er alla!

Vi fick häromdagen reda på att vi tydligen ska ha tvillingar. Helt galet.

wow vad härligt! Vilken känsla det måste vara <3 Grattis!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-13 17:16:07 följande:
    Håller meeed. Är på ÄL+8 och de går så jäkla sakta framåt
    några känningar?
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-13 20:23:40 följande:
    Mja, kanske. Är väldigt luktkänslig och mår illa vid äcklig lukt, har högre temp än vanligt, jätteömma bröstvårtor (har alltid ömma bröst mellan ÄL och BIM, men själva bröstvårtorna brukar inte göra ont) samt molvärk i livmodern till och från. Men jag litar inte alls på dessa känningar eftersom man blivit lurad av kroppen så många gånger tidigare, så tror nog bara på att det är kroppen som luras igen. Durå? :)
    Alltså nä jag är ju bara på ÄL+4 och brukar inget känna vid denna tiden. Har dock haft molvärk till och från under dagen. Lite illamående imorse men det behöver ju inte tyda på något. Och självklart ont i tuttarna precis som jag brukar mellan ÄL och BIM så det räknas inte.
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-04-13 21:10:06 följande:

Vet att jag hoppat ur tråden och kanske inte "förtjänar" att sitta här och ventilera tankar, men jag har ingenstans att prata av mig annars.

Vill börja med att säga att jag håller mina tummar för er som så tappert kämpar, jag tänker på er allihopa nästan dagligen. Ni förtjänar era fina plus och jag önskar att det snart är er tur.

Idag fick min fina vän sin lilla pojke. Jag drömde ju om att få ha mage samtidigt som henne, att våra bebisar skulle bli bästisar. Vem drömmer inte om det? Jag trodde att jag åtminstone skulle bli gravid under tiden hon var det, men nej. Så blev det inte..

12 månaders försök har nu passerat och jag känner lite både och. Jag vill inte ha mer schema-sex och jag orkar inte med allt testande som ändå bara visar negativt. På ett sätt har jag accepterat det och valt att inte längre bry mig om ägglossning längre. Bara hålla koll på bimdagen eftersom att jag hatar överraskningar (haha).

Men jag är så frustrerad. Jag vill bli gravid NU. Men då slås jag av tanken att jag orsakar min egen olycka - jag väger för mycket. Iallafall i bmi mått mätt. Jag vet att jag bär omkring på några extra kilon men det är även dessa kilon som sätter stopp för utredning. Nu har ju jag inte pratat med någon bm men tänkt göra det efter sommaren då kliniken är stängd över sommaren.

Men jag lever även med sockerberoende. Och det är, trots motivation, jävligt svårt att gå ner i vikt. Detta blir som en ond cirkel svår att ta sig ur. Jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga..

Tack för att jag får ta plats här. Kram på er allihop. <3

Du är alltid välkommen att skriva här tjejen <3
    Förstår dina tankar. Jag och min syster blev ju gravida typ samtidigt men jag fick ju mf. Hennes underbaring blir 3 veckor idag. Men jag får ju gosa hur mycket jag vill med honom men det är ju såklart inte samma sak.
    Jag har också sagt att jag skiter i äl-test osv men när väl flytningarna kommer så MÅSTE jag bekräfta med ett test fast att jag vet att det är positivt. haha lite sjuk är man allt!
    Ja det där sockerberoendet alltså. Jag har äntligen lyckats ta mig ur mitt. Det krävdes 1 månad helt utan socker. åt sen gottis en helg och sen på nästa gottisfria månad. Nu vill jag knappt äta något gottis då jag har en bröllopsklänning som snart ska beställas och vill hinna gå ner så mycket jag kan nu.
    Hoppas du snart får den hjälpen du förtjänar vännen!
    Tänker ofta på dig och saknar dig här i tråden!
    stor kram <3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-15 07:11:06 följande:

Jisses, fick ett streck på staven idag! Kan se det klart och tydligt!! Bilden blev dock sämsta någonsin, men ni kanske ser ändå? Aaah vågar inte lita på det ifall det är spök, men samtidigt så är det så himla tydligt! phpZWMQQW54187.jpg

Jag ser! Grattis <3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-15 08:05:41 följande:
    Åh tack! Hoppas nu bara att det inte är ett spökstreck. Och tråkigt att bilden blev så fruktansvärt dålig, haha.
    Jag tycker det syns tydligt och ser rosa ut.
  • Pyret 85
    SRMmamma87 skrev 2015-04-15 08:39:40 följande:

Inget illamående igår och inte idag ännu. Känns som jag har typ noll hopp smile4.gif

Hur långt efter ÄL?
  • Pyret 85
    SRMmamma87 skrev 2015-04-15 12:24:11 följande:
    Äl+7
    fast det är ju inget som säger att du måste må illa, du kan vara gravid ändå.
Svar på tråden BIM September 2014