-
Tog ett test nu på morgonen men det var så blankt det kunde bli.Carerra skrev 2015-03-22 20:48:51 följande:En väninna till mig blödde precis som du men misstänkte att hon var gravid eftersom det var så sparsamt, och mycket riktigt, det var hon!
-
Åh nej! Beklagar det tråkiga beskedetFruA78 skrev 2015-03-23 16:50:25 följande:
Fick mitt provsvar idag. Inget jag ville höra, är ännu mer knäckt nu och rädd. Det var en mola så nu blir det en massa blodprov och lungröntgen :( Graviditetsförbud på minst 3-4 månader beroende på hur resten av svaren blir. Tyckte det räckte med tråkigheter, känns verkligen inte roligt längre att försöka skaffa barn.
stor kram till dig <3
-
Jag kommer pausa från FL tills det är dags för oss att försöka igen i augusti. Lycka till allihop!
-
Jag kikar fortfarande in då och då men har typ inget att tillföra
-
Måste bara få ventilera lite.. Min mens tog slut i tisdags förra veckan. I lördags fick jag blodblandade flytningar som har fortsatt sedan dess till och från. I söndags fick jag även ont i tjejmagen och det har också kommit och gått sedan dess. Man blir ju såklart jätteorolig. Ska ringa vårdcentralen och försöka få en tid under dagen för att kolla upp det.
-
Fick en tid så sitter på vårdcentralen nu och väntar på att få lämna prover.Lizzie09 skrev 2015-04-01 11:11:41 följande:Vad lustigt :/ Hoppas du får en tid så snart som möjligt så du får kolla upp det. Det kan inte vara en liten mellanblödning eller nått sånt som du har fått?
-
Jo på VC fick jag veta att urinprovet visade positivt för graviditet, blev skickad till KK akut med remiss för att utesluta utomkvedsskap pga smärtan och blödningarna. Där fick jag göra ett nytt urinprov. Fick veta att testet var mkt svagt positivt (då hade jag ju kissat precis på VC, hade knappt något i blåsan). De gjorde ett VUL men han kunde inte se någonting alls på det. Inget utomkveds heller vilket iofs är väldigt positivt i detta sammanhanget. Han sa att det kunde vara för tidigt för att se något och rekommenderade mig att ta ett nytt gravtest via blodprov om två veckor. Men vafan ska jag va ovetande i två veckor?!?
-
Det här visade mina tester hemma. Men inget stämmer med tidsperspektivet. Blev jag gravid på förra mensen så är jag på BIM + 12 idag och borde det inte vara starkare då? Och jag har ju knappast haft ÄL efter denna mensen än då jag är på dag 13 i cykeln. Annars är en teori att det blev mf och det var därför jag blödde när jag fick mens men jag testade ju negativt på helgen där så det stämmer inte heller. Blir galen alltså!!!!
-
Ja alltså jag hatar att inte veta. men har en del tester hemma så tänker faktiskt testa med dom ett par dagar för att se om det ökar i styrka. Men har inga höga förhoppningar faktiskt.
-
Det har nog varit ett tredje mf för dagens tester är mkt svagare idag. Men jag tar inte åt mig på samma sätt denna gången då jag enligt mig bara fick en normal mens och visste inte ens att jag var gravid.