BIM September 2014
Däremot så har jag nog ÄL i dagarna då jag har äggviteflytningar så min fråga blir ju då, kan man ha ÄL fast man har hcg kvar i kroppen?
Däremot så har jag nog ÄL i dagarna då jag har äggviteflytningar så min fråga blir ju då, kan man ha ÄL fast man har hcg kvar i kroppen?
Skulle behöva lite hjälp! Testar med Äl-tester denna månad (andra gången jag provar med detta så är väldigt okunnig) och fick detta precis, och det är ju tydligt positivt. Ska egentligen inte ha ÄL förrän på tisdag, kan testet visa positivt i flera dagar eller sker ÄL idag eller imorgon tror ni? Min cykel har hoppat lite mellan 28 och 31 dagar så egentligen kanske det inte är så lustigt om jag har ÄL nu iofs. Smått förvirrad, haha
Känner att det är ingen idé för mig att ta äl-tester så länge jag har hcg i kroppen då det kan ge positivt utslag. Suger lite då jag tror att det skulle visa pos nu.
Jag är helt ny med äl-test.. Är detta normalt? Enligt appen ska jag ha äl idag... Men strecket ser likadant ut varje dag. 1/4 ser man inte så bra pga av blixt men det såg likadant ut det med.
Idag kunde jag knappt ana strecket på gravtestet vilket känns skönt. Nu kan vi lägga detta bakom oss och blicka framåt. Ska kontakta en gynmottagning på tisdag och försöka få en tid för att utreda varför jag får mf hela tiden. 3:e mf sen augusti nu. Fast denna gången är jag absolut inte så knäckt som de andra två gångerna då jag inte ens visste att jag var gravid.
Dagens ÄL-test. Det var tur att jag använde tester denna månad, annars hade vi nog riskerat att missat ÄL denna månad. Dock har inte tempen visat på att jag har ÄL, men jag tror att termometern jag använder är riktigt kass, så kan nog inte lita på den till 100%. Eller så har ägget inte släppt riktigt än.
Vet inte om jag haft ÄL än eller om flytningarna beror på svampinfektionen. Men vi försöker ju inte aktivt iaf så det kan ju kvitta.
Idag har det verkligen gått in att jag fått mf och tårarna har sprutat flera gånger redan. Känner mig mest förbannad dock och undrar vad som är fel på mig. Och just nu känns det hopplöst.