• Pyret 85

BIM September 2014

Denna rygg håller på att ta knäcken på mig. Hoppas verkligen det betyder något bra. Hade det så första grav jag fick mf. Så håller tummarna att jag inte bara är skenis!

• Pyret 85

Det var på tiden vi fick ett plus i tråden. Så glad för din skull tillklaras!!

• Pyret 85
    fruannie skrev 2015-03-17 11:36:04 följande:

Härliga ni verkar vara allihopa. Hoppar gärna in i bim listan o språkas vidare med er.

Har bim 23/3 tror jag. Hade lång stegring på ältesterna, 4-5 dagar. Så är osäker på vilken dag ägget verkligen släppte. Har även haft som jättejätteljusrosa flytningar sen i söndags kväll hoppas på nidis.

Även om det blir ett plus nu så kommer jag nog inte kunna glädjas förens jag får se de, har blivit lovad vul i v 6-8 då så kommer man så långt kanske man kan börja glädjas lite iaf.

Grattis till er som plussat :)

Beklagar dina mf. Kommer också oroa mig jättemycket nästa gång jag blir gravid har också två mf i bagaget. Men det tar jag när det kommer.
  • Pyret 85
    knaappeen skrev 2015-03-17 16:22:41 följande:

Nä nu börjar jag ge upp!

BIM +2 idag, testat neg med tetestlagrets stickor o även apotekets stav gav neg nyss.

Har annars perfekt regelbunden mens...

Hur stora e chanserna att det faktiskt blir ett plus sen? Plusade pp BIM+5 sist men då hade ja fler symtpom än nu...

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Plussade du sent sist så hade jag inte gett upp hoppet än.
  • Pyret 85

Alltså jag är såååå trött. Hade kunnat somna stående. Ska tilläggas att jag sov mellan 19-05 i natt. Och fortfarande ont i ryggen. Om jag inte är gravid så är jag skengravid deluxe..

• Pyret 85

Berättade precis för sambon hur trött jag är, han svarade: du kanske är med bebis. Hm ja vi får väl se. Ska testa imorgon på ÄL +10.

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-17 17:37:08 följande:

Har haft molvärk och stick i livmodern under hela dagen samt ilningar i ljumskarna. Åh vad jag hoppas att det inte var ett spökstreck jag fick igår :(

Låter lovande! Åh vad jag håller tummarna för dig!!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-17 18:38:35 följande:
    Tack Pyret <3 Hoppet sjönk rejält imorse, så jäkla tråkigt.. Hoppas verkligen att det visar starkare imorgon. Håller tummarna stenhårt för dig också!
    Tack <3
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-03-17 21:26:21 följande:

Har tid för spolning imorn. Gör de privat kostar ca 4500, hoppas de hjälper. Annars bryter jag nog ihop snart.

Håller tummarna att spolningen gör susen och att det går fort för dig sen att bli gravid!
Svar på tråden BIM September 2014