BIM September 2014
Denna rygg håller på att ta knäcken på mig. Hoppas verkligen det betyder något bra. Hade det så första grav jag fick mf. Så håller tummarna att jag inte bara är skenis!
Denna rygg håller på att ta knäcken på mig. Hoppas verkligen det betyder något bra. Hade det så första grav jag fick mf. Så håller tummarna att jag inte bara är skenis!
JIPPIE!!!!!
Det var på tiden vi fick ett plus i tråden. Så glad för din skull tillklaras!!
Härliga ni verkar vara allihopa. Hoppar gärna in i bim listan o språkas vidare med er.
Har bim 23/3 tror jag. Hade lång stegring på ältesterna, 4-5 dagar. Så är osäker på vilken dag ägget verkligen släppte. Har även haft som jättejätteljusrosa flytningar sen i söndags kväll hoppas på nidis.
Även om det blir ett plus nu så kommer jag nog inte kunna glädjas förens jag får se de, har blivit lovad vul i v 6-8 då så kommer man så långt kanske man kan börja glädjas lite iaf.
Grattis till er som plussat :)
Nä nu börjar jag ge upp!
BIM +2 idag, testat neg med tetestlagrets stickor o även apotekets stav gav neg nyss.
Har annars perfekt regelbunden mens...
Hur stora e chanserna att det faktiskt blir ett plus sen? Plusade pp BIM+5 sist men då hade ja fler symtpom än nu...
Alltså jag är såååå trött. Hade kunnat somna stående. Ska tilläggas att jag sov mellan 19-05 i natt. Och fortfarande ont i ryggen. Om jag inte är gravid så är jag skengravid deluxe..
Berättade precis för sambon hur trött jag är, han svarade: du kanske är med bebis. Hm ja vi får väl se. Ska testa imorgon på ÄL +10.
Har haft molvärk och stick i livmodern under hela dagen samt ilningar i ljumskarna. Åh vad jag hoppas att det inte var ett spökstreck jag fick igår :(
Har tid för spolning imorn. Gör de privat kostar ca 4500, hoppas de hjälper. Annars bryter jag nog ihop snart.