Malmö m omnejd
Bf april 2015, fler?
2:a barnet för oss om allt går vägen =)
Bf april 2015, fler?
2:a barnet för oss om allt går vägen =)
Känner knappt något alls ;) men jag är ju bara i vecka 6, storleken större brösten bara ;)
Du?
Vilken vecka är du i?
Hur känns era magar? Jag är bara i vecka 6 (5+2) men igår var det riktigt jobbigt att knäppa byxorna :(
Ska man redan våga köpa ett par mammabyxor?
Och vilken affär är bra på det? Hm och lindex tänktejag. Men affärerna skiljer sig så mycket ifrån den enda till den andra. På caroli tror jag inte jag sett ett enda mammaplagg.
Hur känns era magar? Jag är bara i vecka 6 (5+2) men igår var det riktigt jobbigt att knäppa byxorna :(
Ska man redan våga köpa ett par mammabyxor?
Och vilken affär är bra på det? Hm och lindex tänktejag. Men affärerna skiljer sig så mycket ifrån den enda till den andra. På caroli tror jag inte jag sett ett enda mammaplagg.
Idag kom det ett brev "nerdimpandes" i brevlådan med tid för kub o imonn ska jag på vårt andra vul...
Började även med sprutor (fragmin) igår eftersom jag fick en blodpropp när jag va gravid med vår son. Nu börjar det hända saker, spännande :) Hoppas nu bara att allt går bra denna gången...
Plussade i helgen v6 (5+1) första barnet. Bor i svedala. Kul med en lokal grupp. Någon med bf juni?
Jag har bf 27mmaj enligt några och 1 juni enligt andra appar ;) är nu i v6(5+5)
Ska vi ta och göra en BF lista?
Jag kan börja
Elsa83, 30år, bf 27maj, första barnet.
Plussade i helgen v6 (5+1) första barnet. Bor i svedala. Kul med en lokal grupp. Någon med bf juni?
Jag kan börja
Jag kan börja
Först måste vi göra en lista där vi skriver ner allt. T ex i den formen jag föreslog ovan. Men då måste man trycka på citera, ta bort allt annat och fylla på med sina uppgifter. När listan är klar så är det trådstartaren som lägger till det längst upp.
Jag kör igen
Pajret 28år, bf 28april, första barnet.